Čitaoci

Instagram addicted + How I edit my photos





Ovaj post je collab sa Petrom sa bloga Fighter,brave and runner, tako da pročitajte i njen post na istu temu.  Ja Petru već dugo pratim, pa mi je drago što imam priliku da sarađujem sa njom.

Moram da vam priznam nešto. Ja sam zavisna od Instagrama i mogu provesti ceo dan na njemu. Volim da ujutru uđem na Instagram i nađem svoju dnevnu dozu inspiracije. Dok ga nisam instalirala, dosta vremena sam provodila na Facebooku, ali od kada ga imam, na Facebook skoro pa i da ne ulazim. Postao je moja omiljena društvena mreža jer mogu naći gomilu predivnih slika. Uglavnom pratim one koje poznajem, ali na listi za praćenje imam i dosta modnih naloga, kao i naloga sa slikama nekih prelepih mesta koje oduzimaju dah. Gledajući slike imam osećaj da sam tamo i na neki način sam uzbuđena kao da ja putujem, a ne ljudi koji fotografišu. Moram vam priznati da sam nerado sređivala sobu dok nisam napravila svoj profil, ali sada kada vidim slike prelepo uređenih soba, imam neku neobjašljivu želju za sređivanjem. Upoznala sam dosta devojaka preko Instagrama, što je još jedan veliki plus za ovu savršenu aplikaciju. 
Što se tiče mojih najdražiš profila, baš sam se pošteno namučila dok nisam izdvojila nekoliko onih čiji profile najčešće posećujem i koji me oduševljavaju svojim slikama iz dana u dan. Takvih profila je svakim danom sve više jer redovno pronalazim nove profile, pa mi je zato izbor i bio težak. Nisam ih poređala po brojevima, odnosno nisam odredila koji mi se više, a koji manje sviđa, tako da je redosled nebitan.

Njen profil je raj za moje oči. Jako mi se dopada njen stil i to kako kombinuje boje jer kod nje ništa nije napadno. Posebno bih izdvojila slike na kojima preovladava cveće nežnih boja.

Ona je blogerka iz Beograda i, iako ne pratim njen blog, njena Instagram galerija me oduševljava. To su naizgled obične slike, ali svaka ima nešto posebno što je razlikuje od drugih.

Verujem da su mnogi od vas čuli za Andrijanu. Za one koji ne znaju, ona je blogerka sa bloga Kapege's life moments. Zaista je zaista dobra blogerka, ujedno i jedna od mojih najdražih, i uvek me oduševi slikama koje stavlja u postove. Zato sam je i zapratila na Instagramu. Sve njene fotografije su predivne i u njima se vidi njena ljubav prema fotografiji.

Njene slike su meni jako posebne. U njenoj galeriji preovladava plavetnilo neba što me je verovatno i privuklo kod nje. Dosta putuje i obožavam da gledam njene slike sa putovanja jer su to uvek mesta koja su predivna.

Aimee je modna blogerka u čijoj galeriji slika na Instagramu ima svačega, od odevnih kombinacija, preko hrane, do prelepih mesta. Počela sam da je pratim ovde zahvaljujući blogu koji je podjednako savršen kao i zbirka fotografija na Instagramu.

Anna me posebno inspiriše svojim slikama. Najviše volim slike njenog radnog prostora, kojih i ima najviše.

To su oni Instagram profili koji su mi najdraži. Došli smo i do dela gde ću vam reći kako ja uređujem svoje slike za Instagram. Nije ništa posebno i jedina aplikacija koju koristim za to jeste Square InstaPic. 


Ona ima sve što mi je potrebno i mislim da mi nije potrebna nijedna druga aplikacija. Što se filtera tiče, uglavnom na fotografije dodajem filtere sa Instagrama jer su zaista predobri.

I to bi bilo to za današnji post. Nadam se da vam se svideo i nemojte zaboraviti da pogledate Petrin post ovde.

Aleksandra.

Коментари

  1. Анониман29. јул 2015. 13:03

    Steph ima savršene slike. A daš link svog instagrama? I VSCO Cam je odlična aplikacija za uređivanje, ako će ti ikada zatrebati.
    - Lara, @pitampitanja12345

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno, izvoli https://instagram.com/aleksandra.10/ . I hvala na preporuci, isprobaću je odmah.☺

      Избриши
  2. Odličan je post,super zaista. Ja sad krećem pisati ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post, jako lepo pišeš. Ja obožavam i we heart it, ali smatram da je Instagram dosta pregledniji i stvarno je odlična aplikacija. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Predobar post i uopćenito blog☺
    Ako želiš posjeti moj blog : http://staliaisbae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post,imas divne slike kao i uvek! :)
    Postajem tvoj clan,ako zelis postani i ti moj <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  6. Jako dobar post,ja dosta vremena provedem na Pinterestu,a gotivim i We heart it,ali slazem se sa Jovanom da je instagram dosta pregledniji :)

    Poseti moj blog,novi post o outfit/ima je tu♥


    http://diamondnina.blogspot.com/


    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови