Čitaoci

My summer morning routine





Zdravo, drage! Danas sam odlučila da pišem o tome šta radim kada se probudim ujutru tokom raspusta. Ja volim da čitam ovakve postve, pa sam iz tog razloga i odlučila da ga i ja napišem. Pa hajde da krenemo.

Obično se budim oko 9 sati i pre nego što utanem iz kreveta, proverim šta ima na društvenim mrežama. I nakon sat vremena provedenog na internetu, rešim da konačno ustanem iz kreveta i krenem u kupatilo gde obavim ličnu higijenu, nakon čeka odem do kuhinje da nađem nešto za jelo. Svakog jutra idem u pekaru da kupim hleb i nešto za doručak ukoliko mi se ne jede ništa što je u kuhinji, ali pošto je moja mama na odmoru, ona je otišla umesto mene i vratila se dok sam ja još spavala, tako da me je doručak čekao na stolu. Nakon što uzmem doručak, odem u dnevnu sobu, upalim televizor i doručkujem uz melodiju omiljenih pesama sa TV-a i časopis.




Nakon doručka idem u svoju sobu, vežem kosu u punđu i namestim krevet. Ukoliko ne izlazim, ne šminkam se, ne sređujem kosu i ne oblačim već samo sedim u donjem vešu jer je prevruće, ali kako sam se dogovorila sa drugaricom da odemo na piće, morala sam da se sredim. Trebalo mi je 10 minuta da odlučim šta ću obući, i moj izbor je pao na majicu bez rukava koja se vezuje i iznad pupka je i kratki teksas šorts. Majicu sam inače sama napravila. Bila je obična široka majica sa rukavima i nije mi se dopadala, pa sam uzela makaze u ruke. Sada mi je jedna od omiljenih.




Što se šminke tiče, nije ništa preterano. Stavljam kreon ispod očiju tj. na donjem kapku, ali ne pritiskam već lagano nanesem samo kako bih malo naglasila oči. Zatim stavim maskaru i popunim obrve olovkom. Na obraze stavim malo rumenila, a na usne neki lagani ruž ili u ovom slučaju labelo u boji i spremna sam za izlazak.




Nadam se da vam se dopao ovaj post. Ukoliko želite da vidite moju noćnu rutinu, pišite u komentarima.

Aleksandra.



Коментари

  1. Super post! Donekle i moja rutina izgleda tako haha :D Drago mi je da se u većini slažemo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :-) Uskoro ću napisati i noćnu rutinu jer mi je dosta njih pisalo na Asku da želi to.

      Избриши
  2. Анониман23. јул 2015. 11:52

    Vrh post. Bas predivno pises.:)

    ОдговориИзбриши
  3. Super postt,vrlo smo slične po ovom pitanjuu💟

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Ne radim ujutru ništa posebno tako da je uglavnom svima slična rutina. :-)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови