Čitaoci

One week






''Šta biste uradili kada biste znali da imate samo jedan dan, jednu nedelju ili jedan mesec da živite? Koju tajnu biste rekli? Koji bend biste videli? Kome biste rekli da ga volite? Koju želju biste ispunili? Koje egzotično mesto biste posetili? Koju knjigu biste napisali?''

Sinoć sam na TV-u gledala film koji se zove ''Jedna nedelja''. U njemu se govori o čoveku koji saznaje da boluje od raka i da mu je ostalo najviše nekoliko godina života. On kupuje motor i polazi na putovanje svojom zemljom. Na putovanju shvata da je u životu radio stvari koje ne voli: prestao je da peva jer mu je učiteljica u četvrtom razredu rekla da ne ume, zaposlio se kao nastavnik, ali uopšte ne voli svoj posao, verio se devojkom za koju shvata da je ne voli. Razmišlja kako bi stvari bile drugačije da je radio ono što zaista voli.

Gledajući ovaj film dolazila su mi mnoga pitanja u glavu. Da li radim ono što volim? Da li provodim dovoljno vremena sa osobama koje mi stvarno znače? Da li sam srećna? A onda sam pokušavala da dam odgovore sebi na ta naizgled laka pitanja. Šta me čini srećnom, stvarno srećnom? Shvatila sam da je sreća u jako malim stvarima kojima ni ne pridajemo veliki značaj. Ja sam srećna kada sedim sa tatom za TV-om, pustimo utakmicu i bodrimo svoj tim. Srećna sam kada dođem iz škole i onda prepričavam mami šta se dešavalo. Dugi razgovori i smeh do suza sa najboljim drugom su jedni od najlepših trenutaka u mom životu. Volim kada odem kod bake na selo i pričam joj o školi, društvu. Pevanje me čini srećnom, kao i slušanje omiljene pesme dok uveče sedim na prozoru sobe i gledam zvezde. Sve naizgled obične radnje me čine jako, jako srećnom, a ja to nisam shvatala. 




Milion puta sam čula ''sreća je u malim stvarima'', ali tek sada shvatam koje su to male stvari. Ponekad zamišljam šta će biti kada više tih stvari koje me čine srećnom ne bude, kada ne budem imala sa kim da gledam utakmicu i da prepričavam svoje događaje, ali onda shvatim da treba da uživam u tome sada i da ne treba da živim u budućnosti koja je neizvesna. Živite sada jer vam sutrašnji dan nikada nije zagarantovan. Uživajte u onome što vas čini srećnim i ne trošite dragoceno vreme na stvari koje vas ne ispunjuju.



Коментари

  1. Odličan i dubokouman post ljepotice. Predivno si ovo napisala. ☺

    Posjeti moj blog → http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Tačno je da je sreća u malim stvarima. U onim koje ne vidimo, ali osećamo. :) Divan post, zaista, kao i svi ostali. :) Vidim da si nova, dobrodošla! x
    PS: Učlanila sam se u tvoj blog, nadam se da ćeš i ti u moj.

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post draga❤☺
    http://fashionbeautyandme1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Sada si mi dala neku 'ideju' o čemu bih mogla pisati.Kako je sve savršeno napisano,neki filmovi su stvarno poučni.Sreća je u malim stvarima i mislim da je svako živo biće to barem jednom čuo,ali nikada nije dobro razmislio šta bi te male stvari predstavljale,više su me usrećile te sitne stvarčice koje ne traju puno nego neka velika stvar. Ne razmišljajući uživala si u tim stvarima a da nisi ni shvatila da upravo o tome govori citat.Držim se onoga raditi što luđe stvari,je'l je život samo jedan i posle će ti biti žao kada shvatiš da si imala prilike toliko toga uraditi a nisi.
    Inače pratim te. ☺

    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno bih volela da ima više postova u kojima se iznosi mišljenje o nečemu, pa će mi biti drago ukoliko ti budeš napisala tako nešto. Hvala ti! Stavi i ti sa strane da mogu da te zapratim jer mi se dopada tvoj blog.☺

      Избриши
  5. Super post :) Sjajna si blogerka!Svi postovi su zanimljivi!Samo tako nastavi :)

    ОдговориИзбриши
  6. Juče sam otkrila tvoj blog... Mnogo mi se sviđa. Ovaj post mi se posebno sviđa i natjerao me je da razmišljam o stvarima o kojima često ne mislim... Hvala ti na tome. ❤😄
    P.S. Da li mi možeš reći neku stranicu na kojoj bih mogla pogledati taj film?

    ОдговориИзбриши
  7. Juče sam otkrila tvoj blog... Mnogo mi se sviđa. Ovaj post mi se posebno sviđa i natjerao me je da razmišljam o stvarima o kojima često ne mislim... Hvala ti na tome. ❤😄
    P.S. Da li mi možeš reći neku stranicu na kojoj bih mogla pogledati taj film?

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови