Čitaoci

Back to School: Kako ja učim (1. deo)

Zdravo svima! Mnogi su već otvorili seriju postova o povratku u školu i mislim da je vreme da i ja to uradim. Danas ću vam pokazati način na koji ja učim teorijske predmete kao što su istorija, geografija, biologija. Zbog toga u naslovu stoji '1. deo'. U narednim postovima ću pisati kako vežbam matematiku, fiziku, hemiju, a zatim i kako učim strane jezike. Pa da počnemo...

Pre nego što počnem sa učenjem, odredim koliko će mi vremena trebati da sve naučim jer nekako volim da znam da ću imati dovoljno vremena i onda polako i pušteno učim jer ako to ne uradim, sve vreme razmišljam o tome kako neću sve stići. Zatim pročitam lekciju u celosti, ne pamteći nazive, imena, datume, već to radim samo kako bih imala u glavi šta je ono što je važno. Onda se konsultujem i sa beleškama sa časa jer je tu uglavnom ono što je najbitnije. Uzmem marker i podvučem ono za šta smatram da je najvažnije u toj lekciji.


Ukoliko učim istoriju, na papiru napišem najvažnije godine iz lekcije koju učim kako bih se kasnije podsetila jer je to najteže zapamtiti, bar meni.


Ako je u pitanju geografija, nađem sva mesta koja se pominju na karti i desetak minuta samo razgledam gde se šta nalazi kako bih zapamtila. (Ovo je slika iz atlasa, a, kao što osmaci znaju, u osmom razredu se koristi samo karta Srbije, ali raspust je i nikako nisam mogla da je nađem)


Nakon što sam to uradila, ponavljam nekoliko puta obojene delove teksta, a zatim pokušam da ih ispričam svojim rečima. Ako uspem, nastavim dalje, a ako ne, ponovo čitam dok ne uspem. Uveče, pre neko što legnem, još jednom ispričam celu lekciju, podsetim se godina sa papira i mesta sa karte i onda legnem znajući da sam sve odlično naučila.

Da li i vi imate slične navike pri učenju ovih predmeta?

Aleksandra.

Коментари

  1. Pa isto učimo :D Samo što ja volim bio sve lijepo napisati na papir i nacrtati ako treba jer je to jedini predmet koji volim učiti :) ❤️
    Novi post : http://rivinsvijet.blogspot.com/2015/08/5-best-from-balea.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam tako radila ranije, a onda sam shvatila da mi to bespotrebno oduzima mnogo vremena. Mada ja ne volim ni istoriju, ni geografiju. :) ❤️

      Избриши
  2. Odličan post!♥
    Učlanila sam se u tvoj blog pa ako možeš i ti u moj.
    Novi post: milicaandandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post☺❤
    Ako želiš, posjeti moj blog☺☺

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови