Čitaoci

Back to School: Kako ja učim (2. deo)

U prošlom postu sam pisala kao učim istoriju, geografiju i biologiju, a sada ću, kao što sam i obećala, pisati o tome kako učim matematiku, fiziku i hemiju, a u sledećem postu ću pisati kako učim strane jezike.

Kod ovih predmeta je najbitnije da slušate na času. Na času zapamtite 80% gradiva ukoliko ste pažljivi i kod kuće ne morate mnogo da vežbate. Ako ne slušate, biće vam mnogo teže da shvatite. Nije nemoguće, ali teško.


Matematiku ne vežbam puno. Dovoljno mi je slušanje na času i samo pred kontrolni provežbam nekoliko zadataka i to je to. Kada vežbam, prvo uradim one najteže zadatke koje smo radili u školi, a zatim i one koje smo imali za domaći. Uzmem svesku za vežbanje, napišem podatke i onda zatvorim svesku u kojoj imam sve urađeno i nakon što uradim, otvorim da proverim da li mi je tačno. Kada je u pitanju geometrija, nekoliko puta nacrtam one komplikovanije slike, a one lakše samo jedanput. Kao što vidite, nema nečeg posebnog u mom učenju matematike jer mi zaista ide, pa joj ne posvećujem mnogo vremena.


Što se tiče fizike i hemije, prvo pročitam celu lekciju i podvučem ključne reči u definicijama. Kada učim hemiju, obavezno uz sebe imam periodni sistem jer jednostavno bez toga se ne može. Nakon što podvučem bitne delove, pročitam definicije i pokušavam da to razjasnim sebi i ponovim svojim rečima. Kada radim zadatke, koristim se istim principom kao i kod matematike, pa ne bih da ponavljam.

Obavezno veče pred kontolni volim da pročitam ponovo sve definicije i uradim najteži zadatak i tek sam onda potpuno mirna i mogu da legnem da spavam.

Aleksandra.

Коментари

  1. Veruj mi, srećnica si kada ti prirodne nauke idu tako lako. Kod mene su one najveći problem, ali uspevam da izađem na kraj sa njima. U srednjoj nemam fiziku i hemiju, a sa matematikom sa borim. :) Jako mi se dopadaju ovi postovi koje pišeš u vezi učenja. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, znam i sama koliko dece ima problema sa prirodnim naukama. Ja sam upisala gimnaziju i imaću i fiziku i hemiju, nažalost. I drago mi je da ti se dopadaju moji postovi. :)

      Избриши
  2. Suuuper post, jako mi se sviđa ovaj serijal... Nominirala sam te u novom postu:
    http://rivinsvijet.blogspot.com/2015/08/travel-tag.html <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Možda uradim ovaj tag. Trenutno sam zauzeta pisanjem ovakve vrste postova, ali mislim da ću ga uraditi kada ne budem imala inspiraciju za pisanje nečeg drugog.❤

      Избриши
  3. Blago tebi kad ti matematika ide lako! Okej, nije ni meni toliko loša, ali jedva sam u sedmom razredu uspela da izvučem peticu. Ali naprimer, sa fizikom i hemijom to nije slučaj, jer uspevam da ih naučim u rekordnom roku! Super post, kao i prethodni! Zaista ću pokušati da se poslužim ovim savetima u narednoj školskoj godini!

    http://andjelinkutak.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Pa, iskreno rečeno, ni ja nemam nekih problema sa prirodnim naukama, osim malo sa hemijom, but nothing important. Mislim da matematika zapravo nije uopšte teška, i pored jezika i istorije, ona mi je omiljeni predmet. Mislim da uz dobro praćenje na času i redovno vježbanje, matematika nije nikakav problem. Savršen post! :)
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja mrzim i istoriju i matematiku, jedino su mi jezici zanimljivi. I istorija zna biti zanimljiva, ali retko kad. :) Hvala ti! ❤

      Избриши
  5. Ja sam volela sam olikovno i maternji jezik :)
    prirodne nauke sam mrzela :)
    Molim te lajkuj moju novu fejs stranicu

    Isidora
    https://www.facebook.com/highheelpoodle?ref=hl

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja mrzim prirodne nauke. Ustvari ne volim ništa osim maternjeg i engleskog jezika. :)

      Избриши
  6. Divan post.. Ja takođe nisam ljubitelj prirodnih nauka, ali su mi zato likovno i muzičko omiljeni predmeti. ♥

    Pogledaj mj blog i učlani se ako želiš ---------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post! Posjeti moj blog i učlani se. Uzvračam!

    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Zanimljiv post kao i cijeli blog! I like it ! <3

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови