Čitaoci

Back to School: Kako se dopasti nastavnicima



Danima razmišljam o čemu bih mogla da napišem post, a da to ne bude nešto što se može pročitati na svakom drugom blogu i onda sam došla na ovu ideju. Nadam se da će vam se dopasti i, naravno, da će vam koristiti.

1. Učite redovno i javljajte se na času
Sigurno ne moram da pričam koliko nastavnici ne vole one koji ne uče. Zato učite redovno i slobodno se javite da odgovorite na nastavnikovo pitanje ukoliko znate odgovor. Znam nekoliko drugova i drugarica koje je strah da se jave kako ne bi pogrešili, ali to nije u redu. Niko vas neće ubiti ukoliko kažete nešto pogrešno. Nastavniku će biti drago što učestvujete u dešavanjima na času. Naravno, to ne znači da treba da pričate gluposti. Ovo posebno važi za časove gde se zahtevaju različita mišljenja, kao što su istorija, geografija, književnost iz srpskog (ili drugog jezika), a da ne pričam koliko je važno da na časovima stranih jezika razgovarate o aktuelnoj temi.

2. Redovno radite domaći
Sve nastavnike nervira kada neko nema domaći. Kod nas neki nastavnici daju i jedinice za neurađeni domaći. Mislim da zaista nije teško da izdvojite malo vremena za to. Pored toga što nećete iznervirati nastavnike, podsetićete se i gradiva, za šta domaći i služi.

3. Nemojte spavati, razgovarati sa drugovima, koristiti telefon na času i sl.
Ne samo da ćete ovakvim ponašanjem naljutiti nastavnika, već nećete ništa čuti od onoga što on govori i kasnije će vam biti teže da sve to naučite. Znajte da nastavnik ima prava da vam oduzme telefon i vrati vam ga tek nakon što roditelji dođu po njega, tako da razmislite da li je pametno koristiti ga.

4. Ne svađajte se
Ukoliko dobijete slabiju ocenu, nikada se nemojte raspravljati sa nastavnikom. Tako vam sigurno neće povećati ocenu, a čak će vas i zamrzeti, pa će vam posle biti teže popraviti istu. Nastavnici su ti koji su glavni u učionici i, ako oni nešto kažu, nema raspravljanja sa njima, čak i kada nisu u pravu. Raspravljanjem sa nastavnikom ništa nećete dobiti.

5. Budite ljubazni i pomozite im
Ovo ne znači da treba stalno da budete uz njih i da se stalno javljate da im pomognete jer će to izgledati kao da se ulizujete. Mislila sam da uvek treba da im se javite u hodniku, na ulici, da ih poštujete i, ukoliko vam zatraže pomoć, da im pomognete.

6. Nemojte kasniti
Ne samo da nastavnici ovo ne vole, već ćete dobiti i neopravdani. Naravno, ovo se ne odnosi na opravdana kašnjenja.

7. Ne pričajte nešto loše o njima
Ako neko u društvu priča loše o nekom nastavniku, ne morate mu se odmah pridružiti jer ako nastavnik čuje za to, uzeće vas na zub, a onda teško vama.

To bi bilo sve za ovaj post. Kakva su vaša iskustva sa nastavnicima, dobra ili loša?

Aleksandra.

Коментари

  1. Jako korisni saveti! :) Sigurno ce puno njima pomoci kao i meni,samo treba uciti na pocetku skolske godine da nastavnici vide da mi redovno ucimo i sve ce biti lakse na kraju <3
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan <3

    ОдговориИзбриши
  2. Jako koristan post, blog ti je odličan, imaš veliku podršku od mene. ♥

    Ako želiš pogledaj moj blog i ako ti se sviđa pretplati se ♥
    thevbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Veoma korisni savjeti! Ja mislim da je prvi utisak najvažniji ako prelazite iz škole u školu. Kod nas se u jednu školu ide do 6.razreda a od 6.- 9.u drugu tako da se na početku upoznavanja s novim nastavnicima treba pokazati kao dobar ,uzoran učenik haha lol. Ugl.blog ti je predobar kao i svaki post.😊❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I kod nas je slično. Ne menjamo školu, ali menjamo nastavnike. Evo ja sad krećem u prvi razred srednje i moram ponovo da se upoznajem sa nastavnicima i sve ispočetka. :) Hvala ti! ❤❤

      Избриши
  4. Svi saveti su super, ja se trudim da ih se se pridržavam i do sada stvarno nisam imala problema ni sa jednim profesorom :) Uglavnom me svi posmatraju kao mirnu i marljivu osobu. U mom razredu ima dosta svađalica i znam da ih ne podnose i često prozivaju, baš zato što su takvi kakvi su :) Redovno učenje i pristojno ponašanje obave pola posla ♥

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Super su savjeti, i imas super blog, svaka cast.. !!! Tako nastavi.. ♥ P.S. Ja sam nova ako zelis pogledaj i komentarisi moji blog ♥♥

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови