Čitaoci

Back to School: Lista za kupovinu školskog pribora

Slika je preuzeta sa We Heart It-a.
Molim vas, recite mi da nisam jedina koja se raduje kupovini pribora, da nisam jedina koja sate provodi u knjižarama u potrazi za šarenim sveščicama i olovkama. Kada razmišljam o početku škole, ne mogu da se ne radujem tome. Pored toga što provedem nekoliko sati u kupovini pribora, posle potrošim i nekoliko sati na ukrašavanje istog. I mislim da nikada neću biti dovoljno stara za to. Čini mi se da se svake godine sve više i više radujem kupovini.
Planirala sam da vam u nekom postu pokažem šta sam kupila od pribora za početak nove školske godine, ali pošto krećem u prvi razred srednje škole, ne znam šta će mi sve biti potrebno tj. šta profesori traže, pa ću pribor kupovati tek posle 1. septembra. Zato sam odlučila da napišem listu za kupovinu. Nabrojaću stvari koje su meni potrebne tokom školske godine, a ako vi te stvari imate od prošle godine, nemojte kupovati. Sveske se neće naći na listi jer se one podrazumevaju.

1. Drvene olovke
Uvek uzmem dve-tri drvene olovke za crtanje jer ih samo za to i koristim. U knjižarama ima dosta šarenih olovaka, ali one uglavnom nisu kvalitetne, pa ja uzmem neke kvalitetnije, a kasnije ih sama ukrasim trakicama i šljokicama. U drvene olovke ću svrstati i tehničke olovke koje koristim za pisanje. Uz njih obavezno kupim i minice.

2. Hemijske olovke
Hemijskih olovaka nikad dosta! Iako imam gomilu hemijskih olovaka, kada pođem u kupovinu, obavezno kupim još 2-3 plave, 2 crvene i nekoliko olovaka u drugim bojama.

3. Markeri
Iako su mi od prošle godine ostala nekoliko markera, kupiću još 2-3 u drugim bojama. Ja jednostavno bez njih ne mogu da učim.

4. Podrezivač i gumica
Gumica je stvar koju najčešće gubim, pa iz tog razloga kupim 3-4 njih. Što se podrezivača tiče, dovoljan mi je samo jedan.

5. Stiky notes
Ovi papirići mi najčešće služe kao podsetnik, ne koristim ih toliko pri učenju. Volim to što su šareni i mogu da ih zalepim gde god poželim.

6. Šestar i lenjir
Ja koristim šestar koji sam kupila u petom razredu i još uvek mi dobro služi, pa ni ove godine neću kupiti novi. Isto važi i za lenjire. Imam zaista puno lenjira. Ranije sam koristila obične, ali sam od pre nekoliko godina počela da koristim savitljive, pa mi se više ne lome. Ukoliko i vi imate ovo od prošle godine, ne morate kupovati novo.

7. Blok za likovno
Od pribora za likovno kupim samo blok. Ostali pribor kupim kada nastavnik na času kaže šta nam treba za sledeći čas.

8. Lepljiva traka i lepak
Pre nekoliko dana sam kupila nekoliko traka, a lepak imam od prošle godine, pa neće biti potrebno kupovati ih. Lepljivu traku koristim gotovo svakodnevno i brzo je potrošim, pa iz tog razloga kupujem više komada odjednom.

9. Korektor
Korektor je definitivno obavezna stvar u mojoj futroli jer ne volim da precrtavam kada pogrešim. Preferiram onaj sa četkicom jer mi je praktičniji i duže traje.

10. Blokčić
U ovaj blokčić zapisujem šta imam za domaći i kada imam neku pismenu ili usmenu proveru, pa to kasnije kada stignem kući prepišem u planer. Ne volim da planer nosim u školu, pa mi ovaj blokčić pomaže da ništa ne zaboravim.

11. Fascikle
Svake godine obavezno kupim i nekoliko fascikli u koje stavljam sve papire koje dobijam u školi ili štampam kod kuće. Tako sprečavam gubljenje istih jer uvek znam da su u nekoj od fascikli.

Mislim da bi to bilo to. Ovo je lista stvari koje su meni potrebne, što ne znači da trebaju i vama. Ukoliko vam nešto sa liste nije potrebno, precrtajte ga sa svoje liste za kupovinu.

Aleksandra.

Коментари

  1. Aa super je post,slažem se sa svime što si navela. ♥

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Post je stvarno odličan, ima nekih riječi koje nisam razumjela iako pričamo relativno sličan jezik, ti srpski , ja bosanski ali sve u svemu post je super i slažem se oko mnogo stvari (te se jako,jako radujem kupovini haha).
    Htjela bih te zamoliti da sljedeći post bude o geografiji,kako učiti gradove i veće centre neke države ,samo jedne,jer mi se sljedeća školska godina doslovno bazira na učenju gradova i većih centrara Bosne i Hercegovine,što mi je jako teško,jer ne znam kako učiti gradove,koju metodu koristiti pa bih ti bila jako zahvalna kada bi napisala nešto o tome,ako znaš.
    Sve u svemu, blog je fantastičan, samo tako nastavi. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! ❤ Sigurno si 8. ili 9. razred jer se i kod nas u osmom uči cela Srbija. Pisala sam kako ja učim geografiju, pa ne znam da li tebe zanima nešto više od onoga što sam već pisala. Ne bih sad da se vraćam na to, pa ako u onom postu u kome sam pisala kako učim ne nađeš to što tražiš, pošalji mi nešto u pitanje na asku i tu ću ti napisati nešto više. Hvala još jednom.❤

      Избриши
  3. Odlican post! :* Postala sam clan tvog bloga tj citalac nadam se da ces i ti moj! <3

    New post: http://marinailes9.blogspot.com/2015/08/sea-becici-budva-rafailovici.html

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, stvari su predobre! :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Predobar post. I ja sam razmisljala uraditi ovu temu, pa nadam se da ti nece smetati ako 'ukradem' par stvari sa tvog spiska haha?
    Usput mozes li pogledati moj blog i napisati misljenje? Stvarno bi mi znacilo da dobijem misljenje od ovako dobre blogerke! ❤

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови