Čitaoci

Happy new school year! ♡


Kao da je juče bilo kad je letnji raspust počeo. Uskoro će sunčanje na plažama i bazenima biti zamenjeno višesatnim učenjem i karakteristični zvuk zvona će odjekivati našim ušima. Još jedna školska godina je pred nama. Ne znam za vas, ali ja uopšte nisam uzbuđena niti nervozna zbog početka nove škoslke godine, iako ove godine polazim u novu školu i upoznajem novo društvo i nastavnike. Mislim da sam svesna toga da se lako upoznajem sa drugima i da ću se lako sprijateljiti sa svim nepoznatim osobama, pa ne osećam neki strah. Nadam se da je i vama tako jer znam kako je to kad strahujete kakav ćete utisak ostaviti na druge.

Što se tiče bloga, očekujte još dosta postova u vezi škole jer imam puno ideja i nadam se da ću sve njih sprovesti u delo. Nadam se i da ćete i dalje nastaviti da posećujete moj blog i ulepšavate mi dan svojim komentarima. Znam da ćete imati puno obaveza oko škole, ali se ipak nadam da ćete naći vremena i za čitanje postova i druženje preko društvenih mreža. Uz dobru organizaciju sigurno ćete imati dovoljno vremena za sve.


Želim svima puno uspeha u novoj školskoj godini, puno petica i uspeha u svemu. Srećna nova školska godina! :)

Voli vas vaša

Коментари

  1. Škola je tek počela a ja se brinem zbog mature.Od kako se prvi septembar približavao ja sam razmišljala samo o prijemnom i da li ću upisati željenu školu. ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post. :))

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Raspust mi je prošao prebrzo, ne mogu da verujem, kao da smo se juče raspustili. Super ti je blog!

    Poseti naš blog i učlani se ako želiš, mi smo se učlanile kod tebe!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови