Čitaoci

July favorites | 2015




Danas je, kao što svi znate, prvi dan avgusta i zato vam pišem svoje favorite za mesec iza nas. Da ne dužim, odmah ćemo početi.

BEAUTY



Balea gel za tuširanje ima miris tropskog voća. Oduševljena sam njime najviše zbog svog predivnog i jakog mirisa koji traje dosta dugo. Umirišem njime celo kupatilo nakon korišćenja. Stvarno je jako, jako dobar i preporučujem ga svima.



Ovaj sprej za telo nanosim naravno nakon tuširanja. Ima predobar miris tropskog voća, kao i gel, ali su mirisi malo drugačiji. Kada ga nanesem, miris traje jako dugo, posebno ako sam se tuširala gorenavedenim gelom. Sve pohvale za ovaj proizvod.


Veliki sam ljubitelj lakova i nokti su mi stalno namazani, tako da u svoje favorite moram da usvrstam i ove lakove koji su me oduševili bojom, ali i trajanjem. Aurin lak je nešto svetliji kada se nanese na nokat, ali je svakako boja i tako predivna. Što se tiče narandžastog Golden Rose laka, pored svega, oduševljena sam i četkicom koja je jako široka i tako bolje nalakiram nokat.


Ja sam osoba koja stalno ima nešto na ustima, nebitno da li je to balzam, sjaj ili ruž, ali kako je sada leto, najčešće stavljam ruževe, a ovo su oni koje sam najviše koristila prošlog meseca. Prvi je Essence u nijansi Nude love (11) i kada se nanese on je dosta sličan boji kože. Nije ni skup, oko 300 dinara je što je odlično za ovakav ruž. Drugi je Violet touch od Rosala. Imam mnogo ovakvih Rosalovih ruževa. Ne znam ni da li da ih svrstam u ruževe, ali neka bude da su ruževi. Savršeni su i morate nabaviti bar jedan.


Pošto sam neko kome se jako suši koža na rukama (naročito zimi), svakodnevno koristim kremu za ruke. Imam jako osetljivu kožu na rukama i ne prijaju mi svakakve kreme, pa je moja mama kupila ovu da je isprobam i prezadovoljna sam. Ruke su neko vreme nakon nanošenja meke i predivni mirišu, što mi je takođe jako važno kod krema za ruke. Ako neko ima isti problem kao ja, preporučujem mu ovu kremu jer je stvarno odlična.

MUSIC AND SERIES






Ovaj mesec mi je svakako obeležila i nova sezona serije 'Teen Wolf' koja je jako neizvesna i evo baš sad razmišljam šta može da se dogodi u sledećoj epizodi. Imam mnogo pitanja na koja nemam odgovor i nadam se da će se bar nešto razotkriti u sledećoj epizodi, a ne samo dodavati nova pitanja. Da ne bih 100 puta odgovarala na ovo pitanje, reći ću da seriju gledam na Filmovixu.
Pre 10-ak dana sam počela da gledam 'The Originals' i ne mogu prestati da je gledam. Žao mi je što mi je ostalo nekoliko epizoda, a nove stižu tek u oktobru, ali šta ću.

To bi bilo to za ovaj post. Čujemo se sledećeg meseca sa nekim novim favoritima.

Aleksandra.

Коментари

  1. Odličan post! Ja već duže vrijeme razmišljam o tome da krenem gledati ' The Originals ' i mislim da ću sada početi, ksda sam od tebe cula tako pozitivno misljenje heh😊❤

    http://letslivefree05.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! ❤ Odlična je serija. Nećeš zažaliti što si je počela gledati.

      Избриши
  2. O da Teen Wolf. Imam ovu kremu za ruke, tačnije pokupila sam sve tatine medju kojima je bila i ona. Baš mi se dopada. Sprej za telo deluje divno, baš kao i gel za tuširanje. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da je još neko zadovoljan ovim proizvodima jer zaista zalužuju da budu hvaljeni. :)

      Избриши
  3. Teen Wolf je život, ali nove epizode su sve lošije i lošije, skroz se udaljavaju od originalne teme serije, hah.
    A o čemu se radi u The Originals, isto neka fikcija?
    - Lara, @pitampitanja12345

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, ali ja sam toliko opčinjena TW-om da su mi sve epizode odlične. The Originals je na neki način povezana sa Vampirskim dnevnicima za koje si vorevatno čula. Vampiri, vukodlaci, veštice, hibridi. :)

      Избриши
  4. Teen wolf je super serija, no pogledaj The vampire diaries, serija je fantasticnaa hah♥
    Učlani se na moj blog, ja na tvoj vec jesam♥ http://katesdiyblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови