Čitaoci

My favourite nail polishes - collab post with Milica ♥



Sigurna sam da svi znate blogerku Milicu sa bloga Style On First Place. Milica je po meni jedna od najtalentovanijih blogerki i jako mi je drago što imam priliku da sarađujem sa njom. Ona je predložila da tema posta bude ''My favourite nail polishes'', a ja sam se složila jer već duže vreme planiram da napišem post na sličnu temu. Miličin post možete pogledati ovde. :)

Ja sam neko ko zaista uvek ima lak na noktima. Redovno dopunjujem svoju kolekciju lakova, pa mi je zato bilo jako teško da izaberem nekoliko onih koji će poneti titulu ''omiljeni lak''. I posle dužeg premišljanja, izbor je pao na ova pet laka.

Pa da počnemo...


Essence colour & go - 162 dare it nude
Kako veliki deo vremena tokom jedne godine provedem u školi, imam dosta lakova u nekim neutralnim nijansama od kojih mi je omiljeni ovaj Essence colour & go. Pored toga što mu je boja pogodna za školu, kod njega mi se dopada i to što se brzo suši i već posle prvog sloja je boja u potpunosti vidljiva. Ima i široku četkicu kojom se mnogo lakše nanosi, a i jako dugo ostaje na noktima i počne se skidati tek nakom nedelju dana. Zaista sam prezadovoljna njime.


Aura professional - 37 Violette Coquette
Ovaj lak sam poslednji kupila i već me je oduševio. Uzela sam ga najviše zbog boje, ali me nije razočarao ni kvalitetom. Boja je za neku nijansu svetlija kada se nanese na nokat, ali je i dalje predivna. Dugo ostaje na noktima, oko 10 dana, i jako sam zadovoljna njime.


Golden Rose color expert - 47
Četkica mu je odlična, vrlo brzo i lako se nanese i potreban je samo jedan sloj. Na prvi pogled me je oduševio svojom nežnom bojom i jako mi se dopada kako izgleda na noktima. Predivan je!


Golden Rose with protein - 307
Ovaj lak mi se dopada isključivo zbog boje. Dugotrajnost mu nije jača strana (skida se već posle 2-3 dana), malo je sporiji kada je sušenje u pitanju i četkica nije preterano dobra za nanošenje, ali sam ipak oduševljena njime, pre svega zbog boje. Ja leti volim da na noktima imam upadljivu boju, pa je ova savršena za mene i zato ga jako često koristim, uprkos svim njegovim manama.


Golden Rose rich color - 73
Inače obožavam ovu kolekciju Golden Rose lakova zbog četkice koja je široka i njome se lak jako lako nanosi. Boja je postojana i jako se brzo suši. Potrebno je naneti samo jedan sloj da bi boja bila onakva kakva treba da bude. Sve pohvale!




To bi bilo to za ovaj post. Nadam se da vam se dopao. :)
Ne zaboravite da pogledate Miličin post na istu temu!
Pozdrav do sledećeg posta.

Aleksandra.

Коментари

  1. Svi lakići su prelepi :) Imam isti narandžasti Golden Rose i takođe ga obožavam, nekako mi prija sada tokom leta. Moram da priznam da mi se najviše dopada plavi lak, boja je predivna i znam da ga ne bih skidala sa noktiju :) ❤

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se. I ja često koristim plavi lak, predivan je :) ❤

      Избриши
  2. Super post! Imam ovaj plavi i najcese njega koristim :)
    http://milicasdiary389.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Aura professional - 37 Violette Coquette je prelep :)
    Odlicno si odradila post! :) <3

    ОдговориИзбриши
  4. Svi lakovi su predivni! Pogotovo mi se dopada GR plave boje. Inače, baš sam se iznenadila pozitivno kada sam videla da se i među tvojim najomiljenijim lakovima našao i ovaj pink GR u broju 307. Mnogo mi se dopada ovaj post. Hvala ti puno na lepim rečima i na divnoj saradnji. Ti si jedna divna i talentovana blogerka i želim ti puno uspeha u daljem blogovanju. Nadam se da ćemo uskoro napisati još neki collab post. <33

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, draga! ❤ I ja se nadam da ćemo ponovo sarađivati u budućnosti.❤

      Избриши
  5. Svi lakovi su savrsenii!162 dare it nude-omiljenii, takodje mislim da je odlican za skolu, zbog neutralnosti.

    http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/08/back-to-school-hairstyles.html

    ОдговориИзбриши
  6. Ova plava boja golden rose laka je prekrasnaa!
    http://lafdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови