Čitaoci

My life wishlist

Sedim ja na prozoru svoje sobe, odavno je prošli vreme za odlazak u krevet i počinje da izlazi sunce. Celu noć sam presedela na prozoru uz melodiju omiljenih pesama, razmišljajući šta želim da uradim u životu. Tako sam i došla na ideju za ovaj post. Pa da počnemo...


- Mislim da je san svakog čoveka da osnuje svoju porodicu. Želim da nađem ljubav svog života, ukoliko to uopšte i postoji, da imam dvoje dece koji će se uvek slagati i da zajedno živimo u nekoj lepoj, ne previše velikoj kući. To je verovatno i moja najveća želja i ponekad, kada pomislim da se to možda neće ostvariti, obuzme me neki strah.


- Druga najveća želja mi je svakako da radim posao koji volim. Sada polazim u srednju školu i još uvek nisam sigurna šta ''savršeni posao'' predstavlja za mene, ali imam dosta vremena da razmislim o tome. Ne znam zašto, ali uvek me je privlačio posao profesora i možda to jednog dana i bude moje zanimanje, ali pored toga bih volela da budem i advokat ili da radim za neki poznati časopis. Kao što rekoh, ima još dosta vremena za razmišljenje, pa možda i promenim mišljenje o ovim zanimanjima koje sada gotivim. Za mene je posao iz snova pevanje i gluma, ali nisam sigurna da li je to ostvarljivo u državi u kojoj živimo, ali nikad ne reci nikad.



- Oni koji me poznaju, znaju koliko ja volim fudbal i, pre svega, Barselonu. Za Barselonu navijam 8 godina i ona ima veliki značaj u mom životu. Pratim svaku njihovu utakmicu, a i kada nisam u mogućnosti da gledam uživo, odgledam snimak utakmice kasnije. To je ljubav koju ja zaista ne mogu opisati, ali oni koji su osetili ovoliku ljubav prema nekom klubu će me razumeti. Verovatno ste shvatili koja je jedna od mojih najvećih želja. Da, upravo tako. Želim da jednog dana odem na Camp Nou i gledam svoj klub kako pobeđuje, a zatim da se upoznam sa Leom Mesijem, koji je moj uzor. On zaslužuje ovo što ima jer je, uprkos svojoj bolesti, postao jedan od najboljih igrača u istoriji fudbala. Bolje da ovde stanem, inače ću pisati ceo dan o njemu.


- Putovanje svetom se takođe nalazi na mojoj listi želja, a sigurno možete pretpostaviti koja je prva destinacija na listi. Tako je, to je Barselona. Ne samo da volim fudbalski klub, već sam očarana i gradom. Oduvek imam osećaj kao da je Španija moja druga zemlja, pa otuda i ljubav prema njenim gradovima. Pored Barselone, na listi su i Pariz, London, Njujork, Venecija, Mumbai, Tokio, Las Vegas, Istanbul, Dubai, Maroko i još mnogo njih. Ako nastavim, nabrajaću do sutra. Jednostavno volim da upozanjem nove ljude i različite kulture.


- Oduvek su me privlačile sitne tetovaže i sigurno ću uraditi bar jednu. To će bii nešto što će imati neko posebno značenje jer ipak tetovaža ostaje za ceo život.

- Ja imam strah od insekata još od malena i želim da taj strah prevaziđem, ali mi to svih ovih godina nije uspevalo. Nadam se da će on sa godinama nestati.

- Ima li nekog ko prati Zoellu samo zbog njenog govora? Ako nema, onda sam jedina. Toliko me taj britanski akcenat oduševljava i svakodnevno pokušavam da ga usavršim, ali ne zvučim ni upola dobro kao Zoella. Mislim, to je normalno jer je ipak ona iz Britanije, ali bih želela da izgovaram reči britanskim akcentom jednako dobro kao i ona, i ne samo ona, već kao svi Britanci.


- Ajoj, zar nije presladak? Verovatno ima dosta vas kojima roditelji ne dozvoljavaju da imate kućnog ljubimca. Eh, ja sam jedna od vas. Iako mnogo volim životinje, posebno pse, roditelji mi ne dozvoljavaju da imam jednog, tako da je to za sada neostvarena želja, ali valjda će se jednom ostvariti.

- Ja sam osoba koja voli ekstremne sportove kao što su bandži džamping i skakanje padobranom i nadam se da ću imati prilike da to probam jednom. Isto tako volim i brzu vožnju, pa bih volela da idem na vožnju kartinga.

Koja je vaša najveća životna želja?

Aleksandra.

Коментари

  1. Odlican je post. Imamo slicne zeljice haha. Pogledaj i moj novi post na blogu ♥♥
    http://fashionbeautyandme1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Lijepa ti je lista :)
    Ja takoder zelim osnovati svoju obitelj, zaposliti se i biti osigurana :)
    Ja sam vec upisala faks, ako zavrsim, bit cu profesor. Nadam se da cu zavrsiti.
    Pored toga jako zelim biti bloger. Ne zelim pisati za casopis, mislim da je to malo stresno, i puno pravila. Na blogu mogu pisati o svojim temama, ono sto ja zelim, a ne sto netko trazi od mene. Ne bih imala svoju slobodu. Tako ja mislim.

    Ako zelis pogledaj noj blog :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Naravno da i ja želim nastaviti sa pisanjem bloga, ali kao hobi, a ne kao izvor zarade.

      Избриши
    2. Da, kao hobi, zarada moze ici usput. Ali pisanje za casopis je velika odgovornost, tako da bi najradije ostala na blogu :)

      Избриши
  3. Zanimljiv post, super :**
    Novi post: http://rivinsvijet.blogspot.com/2015/07/mini-haul.html

    ОдговориИзбриши
  4. Veoma inspirativan post! Moja najveća želja je da jednog dana živim u SAD-u. Ako budeš imala vremena poseti moj blog.
    http://littlepinkheaven.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! I ja želim da živim u Barseloni, što se verovatno može shvatiti iz teksta, ali trenutno je to nemoguće. Posetiću, naravno. :)

      Избриши
  5. Zanimljivo haha.
    Ja imam kod kuće jednu bilježnicu gdje imam zapisan Bucket list, zasada ima dvije cijele stranice pa nema smisla da ovdje pišem koje su to želje haha. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem te. I ja imam mali milion željica, ali ovo su one, da kažemo najbitnije.♥

      Избриши
  6. Aaa zanimljivo.
    I ja želim otići na Camp Nou,pogledati jednu utamici,upoznati njih sve i jednostavno doživjeti tako nešto prije nego sto umrem.
    Slazem se,takvu ljubav ne mozes opisati,samo osjetiti. <3

    ОдговориИзбриши
  7. Željela bih ovaj post kratko komentarisati ali neću moći..jer ja sam poznata po tome da mogu mnogo toga iskomentarisati (ne mislim na tračanje već općenito naći slične tačke s drugom osobom,pa onda moram da to prepričam i objasnim toj drugoj oosobi haha xd) ,ovako vezano za porodicu ,ista stvar,ja se bojim da ću naći nekog luđaka koji će me mučiti ,neću objašnjavati kako i šta ,ali mislim da ćeš me shvatiti..oonda za posao,ja iskreno sam sada krenula u 2.gimnazije ,i upisala sam gimn.jer ne znam šta dalje...dovraga ,šta dalje? ja imam mnogo mački tako da se ne sikiram oko ljubimaca haha xd #nisamhumana, oprosti mi <3
    vezano za Barcelonu,znam kako se osjećaš jer je i moj brat takav,kada npr.Barca izgubi ja mislim da samo u mojoj kući bude zemljotres hahha xd okej ne shvatam baš to jer ne navijam ni za jedan klub,ali moram priznati da Messi i Barcelona su mi onako simpatični ,možda jer mi brat za njih navija ko će znati..ne bih htjela tetovažu.prije sam željela ali sada ne baš,... ida post mi se jako svidio <3 tvoj sam sljedbenik !
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja ću sada prvi gimnazije. Imamo dosta sličnosti. :) Hvala ti, sad ću pogledati i ja tvoj.❤

      Избриши
  8. Vrlo mi je zanimljivo da pratis Zoellu zbog akcenta, jer taj razlog pre nisam cula i bas mi se svidja!

    http://girl-hashtag.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Njeni videi mi uglavnom nisu zanimljivi, ali njen izgovor mi zadrži pažnju. Znam da zvuči pomalo čudno, ali tako je. :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови