Čitaoci

My summer night routine

Evo mene sa novim postom. Danas pišem svoju letnju večernju rutinu. Pre mesec dana pisala sam svoju letnju jutarnju rutinu koju možete pročitati ovde. Nadam se da će vam se post dopasti. :)

Pa da počnemo...


Svakog dana odgledam jednu ili dve epizode serije The Originals jer planiram da odgledam sve epizode dok ne izađu nove, a nekad uživam i uz epizodu Teen Wolf-a. Zatim odgovaram na pitanja na asku i čitam postove koje su objavile blogerke koje pratim.


Oko 17h se obučem i odem sa društvom na igralište ili na ulicu. Današnji izbor je pao na crne helanke, majicu sa kratkim rukavima i patike. Ovakve kombinacije su najbolje kada idem napolje sa društvom jer trčimo i ''prevrćemo se'', pa mi je ovako najudobnije.


Vratim se oko 19h i pustim seriju Lud, zbunjen, normalan na B92, a dok gledam, lakiram nokte. Danas sam rešila da koristim ljubičasti lak koji mi je među omiljenima.


Zatim odem do kuhinje da nešto pojedem, a danas su to bile palačinke.


I onda se spremam za izlazak. Izlazim obično oko pola 9. Pošto je bilo malo hladnije obukla sam ovaj duks, farmerke i starke.


Nakon što se obučem, krenem sa šminkanjem. Najpre popunim obrve Essence olovkom, a zatim preko stavim gel za obrve koji je takođe marke Essence. Stavim maskaru, sjaj i to je to. Nekad na usne ne stavim ništa osim balzama, ali danas sam ipak stavila.


Vratim se iz grada oko 00:00-00:30 i odmah se skidam i oblačim pidžamu.


Nakon toga skinem šminku sa lica.


Odem do kuhinje da nešto gricnem. Danas je to bila kruška.


Onda odem u kupatilo i tuširam se (recite mi da nisam jedina koja se tušira u pola noći).


A onda naravno operem zube.


Kada izađem iz kupatila i vratim se u sobu, naprskam ovaj Balein sprej za telo, namažem kremu na stopala (jako je dobra, preporučujem svima), stavim hidrantnu kremu na lice i namažem ruke Fitogalovom kremom.


Nakon toga legnem u krevet i pustim B92, pa odgledam epizodu serije Friends, Two and a half men i According to Jim, a za vreme reklama sam na društvenim mrežama, nadoknađujem propušteno. Nakon što se serije završe, vidim da li ima još nečeg zanimljivog na TV-u, a ako nema, obično odmah zaspim. Ako nađem nešto, ostanem budna još pola sata-sat i zaspim.


To je to za ovaj post. Nadam se da vam je bio zanimljiv. :)
Pozdrav do sledećeg posta! 


Коментари

  1. Post je veoma zanimljiv, odličan. Btw.imamo istu četkicu za zube hhahaha.❤

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno super post, sličice su super i vrlo je opširan i interesantan :) Inače, nisi jedina koja se tušira u pola noći. Ja kad god se vratim kući, ne mogu da legnem a da se prethodno ne istuširam. :'D

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, sviđa mi se tvoja rutina ♥♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! I ja gledam seriju Lud, zbunjen, normalan :D

    http://milicasdiary389.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Rutina ti je veoma zanimljiva. :) Hoćeš da kažeš da se ponovo emituju te serije? Pre sam gledala, ali sam prestala jer ih više nije bilo. Sad ću opet da krenem, hihi.. :D Inače, slika tuša je premoćna, mnogo mi se dopada. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Rutina ti je jako zanimljiva, i sviđa mi se što si ovako opširno prihvatila ovaj post! Inače, imaš core 2? I ja imam ahahah

    http://andjelinkutak.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Ovi lakici su mi odlicni ^^ <3

    http://jfashionlover.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Jako je interesantan post,objasnila si bukvalno sve.Mislim da od toliko 'morning routine' koje sam čitala tvoj mi se najviše svideo post. ☺

    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. hey, nice routine)))) follow4follow?
    kisses from ukraine :-***
    maliovanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Divne slike i super je post tvoja rutina je slicna mojoj

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови