Čitaoci

Things to do when you're sad or stressed

   Zdravo svima! Danas mi je jedan od onih dana kada nemam volju ni za čim i neraspoložena sam bez nekog posebnog razloga. Tako sam došla na ideju za ovaj post. Predstaviću vam stvari koje ja radim kada sam tužna, neraspoložena ili pod stresom, što ne znači da će i vama pomoći da se oslobodite toga, ali vredi pokušati.

- Prva stvar bez koje ja ne mogu da zamislim dan, nezavisno od raspoloženja, jeste muzika. Muzika me opušta kada sam nervozna i, kada je slušam, osećam da imam nekog ko se saoseća sa mnom. Kada slušam tužne pesme kada se osećam tako, imam osećaj da sa nekim delim tu tugu. Često održim jedan evrovizijski koncert ispred ogledala i ređam srceparajuće pesme i odmah mi bude bolje jer osećam kao da sam sva ta osećanja podelila sa nekim.


- Druga stvar koja me opušta jeste joga. Odvojim skoro svakog dana po oko sat vremena i zaista se nakon toga osećam mnogo bolje. Pored toga što se psihički bolje osećam, i telo mi se opusti u potpunosti.

- Stvar koja me skoro uvek oraspoloži jeste druženje sa društvom. Svu svoju pozitivnu energiju koju imaju prenesu i na mene i osetim se bolje u trenutku. Mnogo mi znači i to kada drug/drugarica vidi da nešto nije u redu sa mnom, pa me sasluša i pruži podršku.

- Nekada mi ne prija društvo kada sam uznemirena, pa mi odgovara da sama pogledam nešto na TV-u, neku seriju ili film. Volim da gledam sve žanrove filmova, sem horora i ratnih od pre 100 godina.

- Isto tako volim i da čitam. Nisam veliki ljubitelj knjiga, ali zato časopise svakodnevno prelistavam uz šolju tople čokolade ili osvežavajuće limunade.


- Uveče, nakon jako teškog dana, volim da napravim sebi kupku, pustim laganu muziku i uživam. To moje uživanje nekad zna da potraje i više od sat vremena, a ja samo dolivam tople vode kada postane hladnija.

- Ne znam da li je slučaj samo kod mene, ali me slikanje opušta. Nebitno je da li ću slikati prirodu, predmete po kući ili selfije, samo je bitno da se nešto slika. I to mi zaista pomaže da se smirim kada sam iznervirana ili pod stresom.

- Na ovom mom spisku se mora naći i YouTube, naravno. Volim da gledam videe raznih jutjubera i mogu to raditi satima. To me baš onako opusti. Kada sam baš neraspoložena, tražim smešne videe slatkih životinjica i bolje raspoloženje je zagarantovano.

- Volim i da crtam. Kada je likovno u pitanju, jedva da uspem da dovršim rad jer mi je to toliko dosadno, ali zato u slobodno vreme volim da crtam. Weird, I know. Posebno volim da dizajniram odeću, naročito haljine. Trenutno sam kod sebe imala samo ove crteže, pa sam vam slikala samo njih. Kada crtam, čini mi se da sa svakom linijom koju povučem, ode jedan deo brige.


- Nekad mi je dovoljna samo jedna šetnja gradom da se moje raspoloženje popravi. Imam tu čast da živim u malom, ali ipak prelepom gradu, pa je zadovoljstvo šetati njegovim ulicama.

Fotografije grada nisu moje, već su preuzete sa interneta.

To bi bilo sve. Nadam se da vam se post dopao. :)
U komentare mi možete pisati šta vi radite kada ste tužni ili pod stresom.
Pozdrav do sledećeg posta! 

Коментари

  1. Predivan post, u mnogim tezama sam se pronašla. Odlično, samo tako nastavi.❤❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/ - u toku je giveaway!

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post,super su savjeti♥

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, savjeti su divni. Ja se definitivno najviše opustim uz slušanje glazbe ili čitanje neke dobre knjige.
    PS: Koji je ovo mobitel sa slike, koji Samsung? :D

    ОдговориИзбриши
  5. Super post.

    Pogledaj moj blog http://ivafdiary.blogspot.com/#_=_ .☺

    ОдговориИзбриши
  6. Predivno, mene je ovaj post opustio :-)❤️
    Rivinsvijet.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Ni ja jednostavno ne mogu da zamislim dan bez muzike.. Pravi opustajuci post :) <3

    http://jfashionlover.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Stvarno super post, ovi predlozi apsolutno znače. ♥ Svima nama se dešavaju ovakvi dani :) Kada sam ja neraspoložena, najčešće gledam videe na YT-u ili čitam knjige i časopise. Tada uglavnom izbegavam društvo, čekam da se na neki način vratim u pređašnje stanje :)

    ОдговориИзбриши
  9. super post, predlozi jako dobri. Pogledaj i ti moj blog, bit će mi drago. ;)

    http://adnnaacorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. excellent post
    GFC you want to follow and keep in touch?
    let me know and I follow back!
    http://www.mosaictrends.com/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови