Čitaoci

5 stvari koje bih promenila kod likova u Teen Wolfu

Zdravo svima! :)


Pre svega želim da kažem da je ovo collab post sa jednom divnom curom sa bloga Stalia is BAE. Ona piše na engleskom, ali verujem da ćete razumeti ono što napiše. Ona, kao i ja, obožava seriju Teen Wolf i došle smo na ideju da uradimo jedan collab post. Predložila je ovu temu, a ja sam se složila. Ona će pisati šta bi promenila u radnji serije, a ja ću, kao što vidite u naslovu, pisati o likovima. Ovaj post je namenjen pre svega onima koji su seriju pogledali, ali neće smetati da ga pročitaju i oni koji nisu, samo što mnoge delove, ako ne i sve, neće razumeti.

Kratak sadržaj serije (za one koji je nisu odgledali)
Radnja serije je smeštena u gradu Beacon Hills. Serija počinje tako što dvojica drugova, Scott i Stiles, odlaze u šumu u potrazi za mrtvim telom. Sticajem okolnosti, Scott ostaje sam u šumi i biva napadnut od strane vukodlaka. On već narednog dana počinje da uočava promene na sebi. Kada otkrije šta mu se zapravo dešava, pokušava da to prilagodi svom životu. Upoznaje jednu devojku čiji je otac lovac upravo na njegovu vrstu, vukodlake. Susreće se sa raznim opasnostima, a kroz sve to prolazi sa prijateljima.
Serija je zaista predobra i preporučujem je svima.

Da pređemo sada na temu ovog posta.

1. Mislim da je Theo dovoljno lošeg učinio u ovoj sezoni, pa samim tim zaslužuje prvo mesto na ovoj listi. Od kad se pojavio u seriji ja imam neki osećaj da je on dobar. Iako je u svakoj epizodi radio sve gore i gore stvari, ja i dalje ne gubim nadu da će na kraju postati dobar. Ne želim da Theo i dalje bude bad guy. Zaista bi bilo divno kada bi se izvinio Scottu i ostalima i rekao im neki jako dobar razlog zašto je sve ovo radio. Oni će mu oprostiti (bar u mojim zamislima) i zajedno će nastaviti borbu protiv neprijatelja.

2. Eh, mislim da je sledeći na redu Stiles. Zaista nema potrebe da i dalje sebe krivi za Donovanovu smrt. On ga je napao i to je bila samoodbrana. Teško mi je da ga gledam kako se jadničak muči, kako ga to ubija iz dana u dan. Jedino lepo u toj situaciji je to što je video da ima podršku Malie šta god da uradi.

3. Da se nadovežem na prethodnu priču. Scott ne treba da krivi Stilesa jer je ubio Donovana. Ne shvatam kako je mogao da više veruje Theu nego svom dugogodišnjem prijatelju, bolje reći bratu. Stvarno mi to ne ide u glavu. Nadam se da će Stiles imati prilike da mu sve objasni i da će se ova teška situacija između njih rešiti.

4. Kako se Liam detinjasto poneo kada je napao Scotta. Razumem da voli Hayden i da je ona njegova prva ljubav, ali kako je mogao da ne pomisli makar na trenutak da Scott ima dobre razloge zašto ne želi da je ugrize. Nadam se da će shvatiti kakvu je grešku napravio i izviniti se Scottu.

5. Nameće se jedno pitanje. Zašto pustinjski vuk tj. vučica želi da ubije Maliu? Zbog čega želi da ubije svoju ćerku? Mislim da nijedan razlog nije dovoljno veliki. Iskreno se nadam da će promeniti svoj cilj, upoznati se sa Maliom i pružiti joj ljubav i podršku kao prava majka, a ne juriti gradom sa ciljem da je ubije.

To bi bilo to. Nadam se da vam se post dopao i da će oni koji do sada nisu pogledali ovu seriju to sada učiniti. Obavezno pogledajte i Vildanin post ovde.
Ljubim vas sve i čujemo se uskoro! 

Коментари

  1. Odličan post draga! Drago mi je jer smo napokon uradile collab! <3

    staliaisbae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! ❤ I meni je drago i nadam se da ćemo ponovo sarađivati. :)

      Избриши
  2. Super post. I ja obožavam TW i slažem se sa svime što si napisala ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Slucajno sam naisla na tvoj blog,dopada mi se, uclanila sam se <3
    pogledaj moj blog i uclani se ako zelis <333

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Nice info about teen wolf

    http://itzytrendy.blogspot.mx/2015/09/broncos-land.html

    ОдговориИзбриши
  5. Takdoje pratim seriju, slazem se potpuno. Odlican post. ☺

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови