Čitaoci

My fashion wishlist | Fall 2015

Pozdrav svima! Danas pišem još jedan collab post i to sa curom sa bloga DreamWorld☺️❤️. Ne zaboravite da nakon mog posta pročitate i njen na istu temu. Mislim da možemo da počnemo.

Uvek pravim neke liste za kupovinu, iako znam da možda ni pola od toga neću kupiti. Nekako mi je lepo nadati se da će jednom neki odevni predmet praviti društvo ostaloj odeći u ormaru. Bila bih prezadovoljna i sa nekoliko stvari sa liste, pa i sa jednom, i nadam se da će što više stavki biti precrtano.

PLAID SHIRT
Ne znam kako je to moguće, ali nemam nijednu kariranu košulju dugih rukava u ormaru. Ona je definitivno broj 1 na listi.

BOYFRIEND JEANS
Nekako mi je čudno da ih još uvek nemam jer mi se dopadaju, a i toliko se pričalo o njima, ali su one svakako među prvima na mojoj listi.

ADIDAS SHOES
Ove patike su mi predivne i već duže vreme planiram da ih kupim, ali kako ih nikada ne pronađem u radnjama kada kupujem obuću, uvek uzmem neke druge. Verovatno ću morati da ih naručim preko interneta, pa ako ih neko ima, neka napiše u komentar gde ih je nabavio.

COLLEGE JACKET
Ne znam zašto, ali ove jakne mi se jako, jako dopadaju. Uskoro u školi počinjemo da nosimo ''uniforme'' tj. samo neku jaknicu ili trenerku koju će svi imati, pa se nadam da će to biti koledžica. Ako i ne bude, nadam se da ću je kupiti jednom.

BLACK LEATHER TIGHTS
Volim da nosim helanke, a kožne su mi nekako posebne i moram ih imati.

BLACK VANS SLIP-ON SNEAKERS
Postoji li neko kome one nisu predivne? Mogu se kombinovati uz mnogo toga, a izgledaju sjajno.

BLACK LEATHER BACKPACK
Mislim da je savršen za školu. Definitivno odustajem od traženja školske torbe i bacam se u potragu za njim.

ANKLE BOOTS
Savršene su za jesen i svakako ću kupiti jedan par ili u crnoj ili u svetlo braon boji.

SWEATERS
Džempera nikad dosta! Iako ih imam mnogo, sigurno ću dopuniti svoju kolekciju bar jednim džemperićem.

Mislim da bi to bilo sve. Naravno da uvek ima mnogo željica, ali ovo su one, da kažem najveće. Ne zaboravite da pogledate i Mirtin post ovde. :)
Šaljem vam puno poljubaca i želim uspešnu školsku nedelju.❤️

Коментари

  1. Odličan post! Želimo iste stvari haha <3!


    staliaisbae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. I ja volim da nosim helanke, a kozne helanke su pun pogodak :D
    Zanimljiv post Aleksandra <3

    http://jfashionlover.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Predivno , slažemo se za bukvalno sve stvari :) ♥♥
    Odličan izbor ♥

    http://janacornerfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Gotovo sve stvarčice su prelepe. :) Ja čeznem za boyfriend farmerkama i kariranom košuljom dugih rukava, koju takođe nisam uspela da pronađem i kupim. Ove Adidas patike su, primećujem, dosta popularne, ali meni se ne dopadaju. Džempere obožavam, njih nikad dosta. :) ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Bukvalno moja shopping lista.:D
    Odličan izbor.

    http://blogofapsycho.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Imam koledz-jaknu, one cizmice, kosulju i slican ranac. A ovo ostalo takodje i ja zelim da kupim. Super post. ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Imam kariranu kosulju ali bih takoder htjela te adidas patike. Presavrsene su!
    Odlican post! 👌👌
    lorenabeautycorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови