Čitaoci

My first school week - Impressions from high school


Prvi deo
Eh, i ova nedelja je iza nas. Čini mi se da je ovo bila najduža nedelja u mom životu. Svaki minut je predstavljao čitavu večnost. Ne znam koliko vas zna, ali upisala sam gimnaziju, jezički smer. Po onome što su nam profesori govorili, svi predmeti mi se čine jako teškim, ali to još uvek ne znam. Mislila sam da je gimnazija dosta lakša, pogotovo ova naša, ali izgleda da sam se prevarila. Škola kao škola, nije loša. Mislim da tek sad shvatam koliko je osnovna škola u kojoj sam išla dobra i koliko se oni trude oko nas učenika. Sve je drugačije. Disciplina među starijim učenicima je na jako nezavidnom nivou. Ulaze u koju učionicu žele, kad god žele i prolaze nekažnjeno zbog toga, a to je i razlog zbog koga se tako ponašaju. No, dobro. Ne smetaju mi, tako da ne bih da pričam više o njima. Skoro svi profesori su jako dragi i dobri, ali postoje i oni kojima uopšte nisam zadovoljna. Nastavnica matematike nema blage veze sa matematikom. Ništa ne zna da kaže bez svojih beležaka, a ne ume ni da objasni. Ostali nastavnici su uglavnom dobri. Odeljenjem uopšte nisam zadovoljna, ali šta je tu je. Želela sam da se prebacim u drugi smer, ali je to nemoguće jer smo malo u odeljenju. Moraću nekako da izdržim ove četiri godine. Jedino dobro u ovoj situaciji jeste to što sam zajedno sa svojim najboljim prijateljem koji mi je kao brat, pa mi je sve nekako lakše zbog toga.

Drugi deo
Čini mi se da mi je svakim danom sve lepše. Prihvatila sam da su oni sada deo mog života (bar u ove četiri godine), zbližila se sa nekima sa kojima imam neki zajednički jezik, a ostale jednostavno ni ne primećujem i počinjem da mislim da nije sve tako loše. Sa njima se družim na časovima (koliko je to moguće) i na odmorima, a po hodnicima srećem društvo iz osnovne škole (one koji su upisali gimnaziju) i obavezno popričamo svaki put kad se sretnemo. Srećem i ostale na velikim odmorima i podelimo utiske sa časova koje smo imali tog dana. Sa nekima iz osnovne se družim i nakon časova. Ionako škola služi da se nešto nauči, a posle časova mogu da se družim s kim god hoću. Malo je teže družiti se sa nekima koji idu u škole u kojima se svake nedelje menja smena, ali dobro, za sada sve funkcioniše. Moram da se pohvalim da imam odličnu razrednu. Zaista je draga i pokušava da nam na sve moguće načine olakša boravak u novoj školi. Na početku nedelje mislila sam da ne pišem ovaj post jer sam smatrala da ništa lepo nemam da napišem, ali kako je nedelja odmicala sve je više bilo nekih lepih trenutaka. Zato sam se i odlučila za ovaj post, da bih poručila svima koji su u sličnoj situaciji ili će biti da ne odustaju od željene škole zbog društva. Ako ste dobro razmislili i odlučili se za školu za koju mislite da će biti najbolja za vas, za pokazivanje i usavršavanje vaših sposobnosti, nemojte je menjati zbog nečega što možete imati i van nje. Izdržite tih nekoliko sati u školi sa ljudima koji vas okružuju i pokušajte što više da se zbližite sa onima sa kojima imate nešto zajedničko, a najbolje drugove ostavite za posle časova. Možda baš neko od njih postane osoba od koje ne želite da se odvajate. Ja to još uvek ne mogu reći, ali ću na kraju školske godine napisati post o tome i preneti vam svoja iskustva.


Nadam se da vam se post dopao i da će nekima služiti kao pouka. :)
P.S. Post je podeljen na dva dela jer sam prvi deo pisala na početku nedelje, a drugi na kraju i moj stav prema školi u kojoj idem se razlikuje.
Želela bih da znam kako je vama prošla ova prva nedelja, pa ukratko napišite u komentar. :)
Ljubim vas sve i čujemo se uskoro.

Коментари

  1. Sretno ti u gimnaziji :)
    ❤‎ http://vanesaotional.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Sretno u gimnaziji! I da , vidiš da se na kraju sve bolje i bolje stvari događaju❤. Drago mi je zbog tebe.☺

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je šta si počela ljepše razmišljati,vjerujem da ti bude još i ljepše♥♥

    ОдговориИзбриши
  4. Sve je tako lepo napisano , mnogo mi se sviđa to što si stavila ova dva dela jedan pored drugog , kako bi smo videli razliku. Zaista mi je jako drago što ti je sada bolje u školi i nadam se da će tako i ostati. Ja sam sada krenula u osmi razred osnovne škole, i za sada mi se sve čini isto kao što je i bilo - Što se tiče nastavnika , društva , načina ocenjivanja ... ništa novo. Mada je možda rano da zaključujem sve to , jer
    je ipak tek prošla prva nedelja u školi i tek treba da počnu pripreme za prijemni , ocenjivanja ...

    http://janacornerfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala❤ Meni je osmi razred bio najbolji. Najmanje smo učili, a druženje je bilo nezaboravno. Želim ti puno sreće na prijemnom i u osmom razredu uopšte. :)

      Избриши
  5. Oduševila sam se kada sam videla da je prvi deo napisan na početku, a drugi na kraju nedelje :) Jedna velika pouka... Nemoguće je da nam na početku sve bude sjajno. Međutim, nedelje i dani prolaze i prosto se navikavamo. Vremenom društvo, školu, profesore i gradivo počinjemo da gledamo malo drugačije :) Želim ti puno sreće u nastavku školovana ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno ❤ Sećam se da sam te pitala da li da promenim smer zbog društva i ti si me savetovala da to ne radim. Mislila sam da te ne poslušam, iako su mi svi to govorili. Sada tek vidim da si bila u pravu :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови