Čitaoci

My summer playlist | 2015


Svi koji me poznaju, znaju koliko je meni muzika važna u životu. Kada neko od mojih prijatelja želi da pronađe neku pesmu, obavezno se obrati meni jer, kako kažu, ja sam 'hodajući YouTube'. Jednostavno svakodnevno tragam za novim pesmama i dopunjujem svoju plejlistu na telefonu. Što se tiče mog muzičkog ukusa, najviše slušam stranu muziku, i to pop, r'n'b, hip-hop i alternativni rok, ali slušam i domaću. Provuče se i neka pesme koja ne spada u žanrove koje jako slušam, ali mi se dopadne i dobije svoje mesto u telefonu. Obično neku domaću pesmu čujem od drugova i onda mi 'uđe u uši' i neprestano je pevam. Mislim da domaća muzika više nije toliko kvalitetna kao što je nekada bila, više je zarazna. Retko koja domaća pesma mi se dopadne zato što je stvarno dobra.
Izdvojiću vam dve plejliste (domaću i stranu) sa mojim muzičkim favoritima koje sam dosta slušala ovog leta.

Strana plejlista:


Domaća plejlista:


Od domaćih sam slušala i pesme rok grupa kao što su Riblja čorba, Bajaga, Bijelo dugme i sl. ali nisam jednu pesmu vrtela po ceo dan i zato ih nisam ubrojala u pesme leta. Bila sam i na dosta koncerata jer se u mom gradu svake godine održava jedan muzički festival. Ove godine je došlo najviše izvođača i bilo je zaista nezaboravno.

Drage, nadam se da vam se post dopao i da ste uživale. Pošto je škola počela, postovi će ići malo ređe, uglavnom vikendom, ali trudiću se da ne pravim veliku pauzu između postova. Pisaću kada ne budem imala mnogo gradiva za učenje i mislim da će sve lepo funkcionisati jer do sada nisam imala problema sa organizacijom vremena.
U komentare mi napišite koje su pesme vama obeležile ovo leto.
I da, još nešto bih htela da vas pitam. Da li vam se dopada novi izgled bloga?

Do sledećeg posta vam šaljem puno poljubaca,


Коментари

  1. Baš lep post, imamo slične pjesme na playlisti. :)

    Pogledaj i ti moj blog;

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Supeer je bloog mnogo mi se svidja,uredna si i pristojna❤ svidja mi se strana playlist,imas ukus za muziku nije ni cudo sto te zovu hodajuci youtube�� p.s. Da li volis kpop?��

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala! ❤❤ Volim. Ranije sam slušala dosta grupa, a sada samo ako čujem neku pesmu ovako, ali volim. :)

      Избриши
  3. Lista ti je odlična, svaka čast na izboru! ♥

    Pogledaj moj blog -------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan izbor pesama , ukus nam je sličan ( Što se tiče stranih pesama ) ☺♥♥

    http://janacornerfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Baš sam htela da pohvalim izgled bloga, jako mi se dopada :) ♥ Ja inače jako slabo slušam muziku, imam samo jednu pesmu u telefonu (Inna - 10 minutes) i to samo zato što mi je ona najbolja za buđenje za školu :D Moja drugarica je takođe neko koga svi zovemo 'hodajući YouTube', jer u telefonu ima sve moguće pesme. Čak i one koje tek izađu, odmah se nađu na njenom telefonu :')

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post. ♥ Napisala si odlične pjesme i sve ih znam, iako od previše obaveza i ne stignem baš slušati muziku. :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Super post! Ja muzikuu slušam svakodnevno, pa nekad čak i u školi ukoliko je gradivo baš dosadno :D Imamo slične pesme :)

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Joj ove nase pesme nemaju mnogo smisla , ali su ziva zaraza. Kada jednom zapevam" Svaka kopija bi da bude ko original " to mi je garancija da je ceo dan ta pesma na tapetu. Kako nisam cula novu pesmu Sandre Afrike verujem da je ona moja nova zaraza. Obozavam muziku i dan bez muzike zapravo je prazan dan. Nepotpun. Budim se sa muzikom , dan provodim sa muzikom i zaspem dok mi u usima odzvanjaju najsjajniji tonovi.Inace divno izgleda blog. Zasita si veliki uspeh postigla za ovih par meseci. I ja sam od juna u svetu blogovanja te bi mi bilo drago da posetis i nas blog.

    Poslednji post nema slika iz tehnickih razloga ali se iskreno nadam da ti se svidja
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. sjajan lista!
    Pogledaj moj novi post!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови