Čitaoci

Organizacija radnog stola

Zdravo svima! Kao što vidite iz naslova, danas pišem o organizaciji radnog stola i ovo je collab post sa Sarom sa bloga Sara beauty & fashion. Drago mi je da imam prilike da sarađujem sa njom i nadam se da će vam se naši postovi dopasti. Ne zaboravite da nakon čitanja mog posta pročitate i Sarin post na istu temu. :)


Mislim da svi znamo koliko je organizacija radnog stola bitna. Veoma utiče na motivaciju i koncentraciju pri učenju ili neke druge radnje. Osim toga, mnogo je lakše pronaći nešto što vam je potrebno ukoliko svaka stvar ima svoje mesto. Cilj organizacije i jeste da u svakom trenutku znate gde vam se šta nalazi i brzo dođete do potrebnih stvari.

Najbitnije po meni je da na sto stavite samo neophodne stvari koje koristite svakodnevno: lampu (ukoliko ne završite sve obaveze po danu, biće vam potrebna), planer (ukoliko ga imate) i pribor za pisanje, naravno. Ostale stvari možete staviti ili u fioke ili na police iznad ili pored stola, a možete iskoristiti i neki ormarić koji je blizu stola. Neke stvari možete staviti i u kutije, pa njih staviti ispod ili pored stola. Ja svoje stvari držim na policama i u kutiji držim pribor za likovno: tempere, vodene, četkice... Na površini radnog stola ostanu mi samo lampa, planer i laptop ukoliko mi je potreban za učenje. Naravno, ako učim, stavim i sav pribor koji mi je za to potreban, ali ga nakon korišćenja vratim na svoje mesto kako bih i sledeći put znala gde se nalazi. Za papire koje dobijate u školi ili koje sami štampate kod kuće preporučujem fascikle ili registratore jer se oni najlakše gube i ovako uvek znate da su u nekoj od fascikli, samo treba pronaći u kojoj. Nemojte olovke i ostatak pribora razbacivati svuda po sobi, već ih posložite u čaše ili neke kutijice.

Ne znam za vas, ali ja volim da gledam slike radnih stolova, posebno sa Pinteresta, i to me na neki način podstiče da održavam svoj radni sto urednim. Zato sam za vas izdvojila par slika iz svoje galerije koje me posebno inspirišu.









Nadam se da vam se post dopao. Nije nešto preterano dug, ali mislim da nema potrebe pričati nešto više od ovoga. Ne zaboravite da pogledate Sarin post ovde. :)
Uskoro vam se javljam sa novim postom, a do tada vam šaljem puno poljubaca.


Коментари

  1. Sjajan post Aleksandra! Drago mi je da smo surađivale. :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post :)
    Follow my blog:
    http://fashionandstyleno1.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan ti je post Aleksandra!

    http://ivalifestyle.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Predivno napisano i odlični saveti !
    Slažem se da je organizacija radnog stola jako bitna , jer nas uredan i organizovan radni sto sam privlači da sednemo za njega i učimo/radimo nešto kreativno !

    http://janacornerfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови