Čitaoci

What's in my backpack?

Pozdrav svima! Danas vam predstavljam još jedan collab post i to sa mojom dragom Petrom sa bloga Figter,brave and runner. Neizmerno mi je drago jer ponovo sarađujemo i nadam se da ćemo u budućnosti još sarađivati. Obavezno nakon čitanja mog posta pogledajte i njen za koji ne sumnjam da će biti odličan. Iz naslova možete videti šta je tema posta, pa možemo da krenemo.

Do osmog razreda sam koristila jedan malo detinjast ranac i ove godine sam, iako sam planirala da kupim torbu, kupila ovaj crni ranac sa ciljem da mi se uklapa uz sve. Već prve nedelje sam shvatila da mi toliki ranac uopšte nije ni potreban, osim kada imamo čas fizičkog, pa sam u potrazi za odgovarajućom manjom torbom. Do tada ću morati da koristim ovaj ranac. Veoma je praktičan ponekad jer mogu staviti i jaknu ili trenetku koju obučem ujutru jer je hladno, pa posle bude toplije i više mi nije potrebna. Malo sam odužila sa ovim, jel'? Dobro, da pređem na suštinu.
Naravno, tu su sveske i knjige. Za svaki predmet nosim jednu svesku, a knjige nosim samo iz nekih predmeta jer nam nisu potrebne knjige na času. Da, tu je naravno i pernica sa svim potrebnim priborom.



U pernici imam grafitne olovke za crtanje, tehničku olovku, hemijske olovke, markere... Da ne nabrajam sve jer možete sve videti na slici.
U jednoj maloj pregradici u rancu držim ovaj mini planer u koji zapisujem obaveze koje trebam završiti, a koje su u vezi škole.

U prednjoj pregradi mi stoje slušalice, ogledalce, balzami za usne, žvake i ključ od kuće, a kada nemam džepove na pantalonama, stavim i mobilni telefon.
Da, to bi bilo to. Nadam se da vam se post dopao. Pogledajte i Petrin post na istu temu. :)
Ljubim vas,



Коментари

  1. Ranac ti je prelep, u poslednje vreme volim sve što je u crnoj ili beloj boji ❤ Nosimo slične stvari, sem što ja ne nosim slušalice skoro nikada, prosto retko kada slušam muziku :D

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post,jako mi je drago što smo opet imale collab,ja ću sada ići pisati♥♥

    ОдговориИзбриши
  3. Jako dobro,imamo uglavnom iste stvari u torbi:) <3

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, slične stvari ja imam! Danas sam napislala post što je u mojoj torbi pa možeš pogledati!

    http://ivalifestyle.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови