Čitaoci

Outfits for School | Fall 2015

Danas sam nešto posebno raspoložena. Valjda je to zbog toga što je konačno sunčano i toplo nakon toliko tmurnih i kišnih dana. Školska godina uveliko traje i obaveza je sve više, ali za dobar izgled se uvek odvoji vremena. Donosim vam 5 outfit predloga i nadam se da će vam se dopasti. :)

 Ovo je nešto što i ja rado nosim. Košulje obožavam, a ova mi je predivna i savršeno se uklapa uz ostatak odeće. Sa ovom kombinacijom nikako ne možete pogrešiti.
 Ni kod ove kombinacije nisam eksperimentisala, već sam spojila belu i crnu što je po meni pun pogodak.
 Ova kombinacija je za one koji vole da su obuku malo više sportski. Ovaj duks me je oduševio, a beli rančić i kačket upotpunjuju ovaj look.
Kada pomislim na jesen, odmah mi u glavu dođu predivne boje lišća, pa sam zato izabrala kaput u ovoj boji. Savršeno se uklapa u ovoj kombinaciji crne i bele boje, a ove čizmice su šlag na torti. 
Ovo nije nešto što bih ja nosila, ali na nekom drugom bi mi sigurno izgledalo predivno. Ne znam ni da li vama dozvoljavaju da nosite suknje u školi, ali svakako ovo možete nositi i van nje. Opet je tu crna boja u kombinaciji sa bordo.

Koji outfit vam se najviše dopada?

Коментари

Постави коментар

Популарни постови