Čitaoci

Monthly Favourites | October 2015


Konačno sam pronašla vremena da napišem post. Još jedan mesec je za nama. Dugo nisam pisala mesečne favorite jer nisam imala mnogo toga da vam pokažem, ali ovog (prošlog) meseca se nakupilo dosta kozmetičkih proizvoda i drugih stvari koje sam koristila/slušala/čitala. Ovo je collab post sa Marijom sa bloga Hashtag Girl, pa nakon čitanja mog posta, pogledajte i njen.
Ako želite da u nekom od narednih postova čitate recenziju nekog od proizvoda, pišite u komentare.

Aura Matte Top Coat
Prva stvar kojom smo i ja i moje drugarice opsednute jeste ovaj lak za nokte. On je zapravo providan i nanosi se preko laka određene boje. Kada ga nanesete, lak u boji koji ste naneli ispod njega postaje mat. Ostaje dugo na noktima i jako je dobrog kvaliteta.

Essence - Lash Princess (false lash effect mascara)
Ja imam jako kratke trepavice i kupujem maskare koje ih vizuelno izdužuju. Ovom sam jako zadovoljna. Izdužuje trepavice, ne razmazuje se niti bilo šta drugo, a i cena je jako zadovoljavajuća. Košta oko 400 dinara.

Essence ruž - Cool Nude 05
Ovim ružem sam oduševljena. Boja mu se previdna, prava jesenja.

Essence eyeliner pen
Nikada nisam umela da lepo nanesem ajlajner, ali sa ovim ajlajnerom u olovci sam to konačno uspela i nanosim ga bez problema. Jedina mana mu je ta što se teže nanosi preko senke, ali za mene to i nije mnogo veliki nedostatak jer ne koristim senke često.

She lipstick - 10
Ovo je definitivno najbolji ruž koji imam. Ja inače volim tamnije i upadljive ruževe i u ovaj sam se zaljubila na prvi pogled. Tamniji je kada se nanese na usne i predivno izgleda na njima.

Essence eyebrow stylist set

Donedavno sam koristila Essenceovu olovku za obrve, ali kada stignem do pola, teško se podrezuje, pa sam rešila da isprobam nešto drugo. Zato sam kupila ove senke za obrve i nisam pogrešila. Lakše se nanose i lepše izgledaju kad se stave.
Ova slika je preuzeta sa interneta.


Books

Simonida Milojković - Ljubav u doba kokaina
Ova knjiga govori o devojci koja se zaljubljuje u narkomana i zbog njega se i ona navuče na drogu. Pokazuje šta nam se desi kada pođemo pogrešnim putem i mislim da je ova knjiga daje sjajnu poruku mladima. Ne sviđa mi se previše način na koji Simonida piše, ali mi se definitivno dopada ideja i tematika knjige.

Gijom Muso - Vrati mi se
Gijom je moj omiljeni pisac. Njegove knjige su jednostavno savršene. U ovoj knjizi se govori o čoveku koji je napustio sve koje voli kako bi se posvetio karijeri. Nakon što ga ubiju, budi se ujutru i shvata da proživljava ponovo isti dan.

Series:

The Vampire Diaries
Počela je sedma sezona 'Vampirskih dnevnika' i malo je reći da sam oduševljena novim epizodama. Možda mi je ovo najbolja sezona ove serije.

The O.C.
Počela sam da pratim seriju 'Okrug Oranž' i jakooo mi se dopada. Mislim da ne bih mogla lepo da vam opišem dešavanja u seriji, pa ako nekog zanima, neka malo progugla.

Monthly Playlist:
David Guetta - Shot Me Down ft. Skylar Grey

Ne zaboravite da pogledate i Marijin post.
Da li je vas oduševio neki proizvod, neka knjiga, serija ili neka pesma ovog meseca?

Коментари

  1. Essence ruz je predivan, bas takve boje volim :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. Ja ovog meseca nisam imala mnogo favorita, nekako mi je oktobar ceo bio zbrzan i naporan mesec, ali zato mi je novembar nekako lepše krenuo :) Boja Essence ruža je prelepa, volim takve boje :) A maskara ima jako slatko pakovanje ♥

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je oktobar bio dosta naporan, ali sam pronalazila vremena i za sebe. :) Slažem se sa tobom ❤

      Избриши
  3. Po meni essence i mac ruzevi su najbolji. Izabrala si super nijanse. Imamo isti alajner, supp je. Jako mi se dopada prva slika. Prvi put sam na tvome blogu i moram reci da je odlicann i uclanila sam se. ♥
    Novi post je na blogu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala! Ja tvoj čitam već neko vreme i učlanjena sam.❤

      Избриши
  4. Odličan post :) Mene je ovog meseca definitivno oduševila knjiga Onlajn devojka... :) Ovaj she ruž izgleda fenomenalno,gde sei ga kupila?
    P.S.Pratim te :)

    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! :) Nisam imala priliku da pročitam 'Onlajn devojku', ali ću sigurno to uskoro učiniti. She ruž sam kupila u jednoj drogeriji u mom gradu, ne znam gde se mogu naći. :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови