Čitaoci

Monthly Favourites - Music, Movies, Series & Books | December 2015

Ovaj mesec mi je jako brzo prošao. Mogu reći i da mi je ovo najbolji mesec ove godine. Imala sam sreće na svim životnim poljima, a nije bilo ni snega ni hladnoće, što me posebno raduje. Nisam isprobavala mnogo beauty proizvoda, pa se stoga mesečni favoriti baziraju na filmovima i serijama koje sam pogledala, muzici koju sam slušala i knjigama koje sam pročitala ovog meseca.
I da ne zaboravim... Srećan Božić svim čitaocima katoličke veroispovesti! Nadam se da ga provodite u zdravlju i sreći uz drage ljude.

So here is my favorites. Enjoy!

MUSIC
Izdvojiću vam dve liste (domaću i stranu) sa mojim trenutnim muzičkim favoritima.

Strana plejlista:

Domaća plejlista (pesme sa Balkana):
5. Dubioza kolektiv - Free.mp3 (The Pirate Bay Song)
6. MCN - Ti i ja ft. Sara Jo
7. Saša Kovačević - Mogli smo sve
8. Toše Proeski - Sve je ovo premalo za kraj
9. Darko Darre Ilievski - Ona Saka
10. Relja Popović - Pakao od žene

MOVIES & SERIES

Spectre
Ponovo se u ulozi Džejmsa Bonda našao neverovatni Danijel Krejg. Uživala sam u dvočasovnoj borbi Bonda protiv neprijatelja i preporučujem ovaj film svim ljubiteljima akcije i akcionih filmova.



The Hunger Games: Mockingjay - part 2
U velikom finalu 'Igara gladi', Ketnis Everdin, nakon što je postala vođa masovne pobude, zajedno sa Distriktom 13 pokreće revoluciju protiv Kapitola. Ketnis zadržava svoju ulogu heroine dok se bori za svoj narod. Saznaje se i hoće li Ketnis na kraju izabrati Pitu ili Gejla.



Mali Budo
Glavnu ulogu ima jedan od mojim omiljenih domaćih glumaca, Petar Strugar. Dešavanja u filmu: Drago je podgorički hirurg, koji prilikom operacije pravi veliku grešku i ubija sina jedinca gradskog moćnika. Da bi svog sina jedinca Buda zaštitio od krvne osvete, Drago ga šalje u Srbiju kod prijatelja iz studentskih dana. Budo ovo shvata kao sjajnu priliku da se upozna sa noćnim životom Beograda, grada koji nikada ne spava. Obilazi barove i luta kroz vrelu noć u potrazi za ženama i drugim oblicima zabave, potpuno nesvestan da njegovi zaštitnici ne nameravaju da ispune svoja obećanja. Nisam mnogo očekivala od filma, ali sam se prevarila, oduševljena sam. Tople preporuke!



The Vampire Diaries
Već nekoliko meseci su Vampirski dnevnici na listi mojih omiljenih serija. Nove epizode stižu svake nedelje i svakom epizodom me oduševljavaju. Toliko je sve postalo zanimljivije i komplikovanije nego obično. Znala sam da će me ova sezona bez Elene ostaviti bez daha!



Palabra de Ladron (The word of the thief)
Serija prati prestupnika Hernana koji je izvršio na stotine zločina, a nije uhvaćen. Međutim, sada služi kaznu od sto godina zbog zločina koji nije počinio. Upoznaće tužiteljku Anheles. Ona sklapa dogovor sa Hernanom: za svaki zločin koji reši uz njegovu pomoć, kazna će mu biti umanjena za jednu godinu.



BOOKS

Gijom Muso - Ostani kraj mene




Stefani Majer - Sumrak
Film urađen na osnovu ove knjige sam gledala sto puta, pa sam rešila da pročitam i knjigu i nisam pogrešila. U središtu priče je Bela Svon koja dolazi u Forks kako bi živela sa ocem. Tamo upoznaje Edvarda Kalena i saznaje njegovu veliku tajnu - on je vampir.



Коментари

  1. Opet sam prva jeeej! Haha kao i uvijek, predivan post! Da li knjige naručuješ preko interneta, i ako da, gdje? :) <3

    NEW POST #OldBlog ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2015/12/teenwolfwiki-part-1.html

    NEW BLOG ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2015/12/december-favorites.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! ❤ Ne, nikada nisam naručila knjigu preko interneta. Kupujem ih u knjižarama, a ove sam uzela iz gradske biblioteke. :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови