Čitaoci

Tumblr Life

Zdravo svima! Znam da dugo nisam pisala. Nisam imala ni inspiracije, ni vremena, a ni volje za pisanje. Danas i verovatno još nekoliko dana neću ići u školu jer sam bolesna, pa sam sada konačno pronašla vremena za pisanje. Očekujte da ću češće pisati jer trenutno imam dosta ideja.

Ne znam za vas, ali ja svakodnevno provodim vreme na Tumblru. Imam nekoliko naloga, ali trenutno koristim ovaj, a njega ću koristiti i nadalje, pa ako imate svoj nalog na Tumblru i ako želite, možete me zapratiti. Kao što ćete moći da vidite, najviše volim da pronalazim sličice sa tekstom. U nastavku pogledajte neke od meni omiljenih slika sa mog bloga. Uživajte i čujemo se uskoro!


















Коментари

  1. Jaoo slike su predivne! Citati na njima ostavljaju bez daha, baš onako moćno i dubokoumno :)! Želim ti svu sreću na Tumblru, da nastaviš ovim tempom jer ti jako dobro ide! <3

    Nadam se da me nisi zaboravila haha :).

    MY NEW BLOG --> http://living-like-v.blogspot.com/

    http://staliaisbae.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! ❤ Naravno da te nisam zaboravila, draga. :) ❤

      Избриши
  2. Slike su odlične! Zapratila sam te na Tumblru! Moj je jasminadimitri.tumblr.com. :)

    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post ♥
    Slike su wow hahha
    MOžda i ja otvorim svoj račun ♥
    Pogledaj moj blog,ako želiš http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post!
    Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови