Čitaoci

Goals for 2016 - Happy New Year

Konačno sam se razbudila i rešila sam da napišem svoj prvi post ove godine. Pre svega želim vama nešto da poručim. Srećna Nova godina! Želim vam puno sreće, zdravlja, ljubavi i uspeha u svim segmentima života! Potrudite se da svaki dan iskoristite na najbolji način i to uz ljude koje volite. Izbacite iz života sve dvolične ljude zbog kojih trošite živce i dragoceno vreme i usmerite svoje interesovanje i ljubav prema dragim ljudima. Zaboravite ružne trenutke iz prošlosti i gledajte napred.
Za mene je 2015. počela u septembru, a sve pre toga mi se čini kao davna prošlost. Tada sam upoznala mnogo dobrih ljudi koji su mi ulepšali poslednje mesece 2015. i nadam se da ću sa njima provesti još dosta, dosta godina. Rešila sam da se ove godine rešim loših navika i poboljšam svoj način života. Ne znam zašto sam čekala novu godinu da bih donela ovu odluku, ali tako je. Nadam se da ću biti dosledna u tome. U nastavku teksta pročitajte koji su moji planovi i želje za 2016.


Redovno pisati postove na blogu;
Uslikati što bolje slike;
Završiti prvi razred sa odličnim uspehom;
Provoditi što više vremena sa dragim ljudima;
Pročitati puno knjiga;
Pogledati mnogo filmova;
Piti više vode;
Vežbati;
Zdravije se hraniti;
Kupiti rođendanske poklone koji će obradovati druge;
Imati 100+ čitalaca na blogu;
Savladati španski jezik;
Naučiti da kuvam;
Otići u Beč kod tetke;
Otići na izlet sa društvom;
Provesti nezaboravno veče sa društvom za Srpsku Novu godinu (i ne zaspati s obzirom da 14. moramo u školu);
Uštedeti novac;
Kupiti mami i tati lep rođendanski poklon;
Spavati svakog dana minimum 8 sati;
Smanjiti unos gaziranih pića;
Koristiti manje društvene mreže.

Kako ste dočekali Novu godinu?

Коментари

  1. Fenomenalan post :) Želim ti sve najlepše u novoj godini... :D Ja sam Novu godinu dočekala u krugu dve najbolje drugarice... :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! :) Ne sumnjam da ti je bilo predivno sinoć. :D

      Избриши
  2. Napisala sam i ja planove za 2016,i nadam se da ću uraditi barem 20 od 30...a ovo uštedeti novac je prvo na listi,mislim da ću se u 2016 pozdraviti sa Koka Kolu,nazalost.. haha ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni će najteže pasti to da pijem više vode jer ja bukvalno živim na sokovima, ali moraću da se osreknem nečega da bih dostigla svoj cilj. :)

      Избриши
  3. Super post! Želim ti da ti se sve ostvari i btw.inspirisala si me da napišem sličan post na mom blogu :) <3


    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/2016-goals.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/teenwolfwiki-part-7.html

    ОдговориИзбриши
  4. Ja bih zaista volela da ne koristim puno drustvene mreze ali onda kako bih mogla pisati redovno postove itd. Inace to nam je sigurno zelja svima nama... Odlicne zelje zaista. Zelim ti puno uspeha dalje u blogovanju, sigurno ces imati i vise od 100 citaoca
    I ja sam uradila ovakav post,mozes ga ovde pogledati: http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Super su ti zelje, nadam se da ce ti se sve ostvariti, i da ce biti sve kako ti zelis :) <3

    ОдговориИзбриши
  6. Super post, želim ti da ispuniš sve stavke! Srećna NG i tebi! Ja sam je dočekala kući sa porodicom, a narednog dana sam izašla sa prijateljima u kafić. x.

    The Fashion Spell | Giveaway OVDE

    ОдговориИзбриши
  7. Pa,cao ,Aleksandra.
    Srecna i tebi Nova godina,sve najlepse.:)
    Prvi put sam ovde,i stvarno mi se svidja ovaj post,mozda bas zato sto imamo slicne Novogodisnje zelje..
    Naziv bloga je super,veliki plus,jedino sto mi se ne svidja je dizajn bloga ,mozda da stavis jos neki detalj,ali dobro,to je samo moje misljenje ,nadam se da se ne ljutis,inace mi se blog kao blog veoma svidja.:)

    http://pinkiscolorofmysoul.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! :) Slažem se sa tobom u vezi dizajna. Napravila sam ga na brzinu, a nisam imala ni vremena ni volje da ga menjam. Možda ga promenim u skorije vreme. :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови