Čitaoci

January Favourites | 2016

Prvi mesec 2016. je za nama. Predstaviću vam svoje mesečne favorite: od šminke, preko kozmetike, do muzike, filmova i knjiga. So let's get started...

Beauty

Fa Fresh & Dry dezodorans
Miriše savršeno! Ne oseća se 48 sati kao što oni kažu, ali se svakako miris dugo oseća. Kupila sam ga početkom meseca i non-stop sam ga koristila. Odličan je!


Fa gel za tuširanje
Miriše na bademe i grčki jogurt. Miris dugo ostaje na koži. Predobar je!


Shauma regenerator
I do sada sam koristila Šaumine regeneratore, ali ne ovaj, pa sam rešila da ga isprobam. Prezadovoljna sam! Krajevi su mi sada mekani, lakše se raščešljavam, a i daje volumen, kao što i piše na pakovanju.


Monthly Playlist


Books

Stefani Majer - Mlad mesec

Ovo je nastavak knjige 'Sumrak'. Oduševljena sam i ovim delom kao i prvim. Edvard je otišao iz Forksa jer misli da je tako najbezbednije za Belu. Međutim, ona ne može da preboli njegov odlazak. Primećuje da joj se priviđa njegovo lice i glas kada radi opasne stvari, pa izlaže svoj život opasnosti na razne načine. Jednom je skočila sa stene i Alis, Edvardova sestra, je videla da se Bela ubila. Edvard je to saznao i pokušava da sebi oduzme život tako što će izazvati Volturijeve. Volturijevi im daju jedan uslov ukoliko žele da svi ostanu živi, a to je da Bela postane jedna od njih. Još jednom kažem, knjige su mnogo bolje od filmova, pa preporučujem svim ljubiteljima 'Sumrak sage' da ih pročitaju. A oni koji nisu neka bolje prvo pogledaju filmove.

Gijom Muso - Možda nebo zna

Konačno sam je pročitala! Radi se o ljubavnom romanu i mislila sam da mi se neće dopasti jer ne volim ljubavne knjige, ali pogrešila sam. Jeste u centar priče smeštena ljubav između dvoje ljudi, ali je priča puna zapleta i neizvesnih situacija koje vam ne daju da prestanete da čitate. Naime, govori se o Francuskinji Žilijet koja je došla u Njujork da bi napravila karijeru glumice, ali joj to ne polazi za rukom i odlučuje da se vrati u Francusku. Jedne večeri upoznaje Sema u koga se zaljubila na prvi pogled. Provode zajedno dva dana i zaljubljeni su jedno u drugo do ušiju. Sem je ispraća na aerodrom i ne čini ništa da je zadrži zbog čega će kasnije zažaliti. Avion za Francusku je doživeo nesreću i svi putnici su mrtvi. Da li je Sem izgubio svoju ljubav i šta se još tu izdešavalo saznaćete ukoliko pročitate knjigu.

Movies

Gone Girl
U pitanju je misterija. Nikova žena Ejmi je nestala na dan njihove godišnjice. On pokušava da je pronađe, ali i sam biva optužen da ju je ubio. Zatim film dobija neočekivani obrt koji će svakog ostaviti bez daha.

Minority report
U budućnosti zločinci se hapse i pre nego što počine zločin zahvaljujući vidovnjacima. Kada šef te organizacije biva optužen da će ubiti nekoga, on pokušava na sve načine da dokaže da je nevin.

Jack Reacher
Džek pokušava da odgonetne ko je upucao 5 nasumičnih žrtava.

To bi bilo to. Koji su vaši mesečni favoriti?

Коментари

  1. Divan post!Imala sam ovaj Fa gel za tuširanje i divan je,obožavam krimi filmove i knjigee i moram pogledati ovaj 'Jack Reacher' mislim da je zanimljiv,pogledaj 'Final Girl' film je predobar! ☺ ♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post, jako volim Sumrak sagu i željela bih pročitati spomenute knjige i nadam se da hoću. Od filmova sam gledala jedino Gone Girl i moram priznati da je veoma zanimljiv film! <3


    If you want please visit my blogs, it means so much to me:
    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/studyorganization-tips.html
    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/stalia-songs.html

    ОдговориИзбриши
  3. Hello from Spain: great proposals. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you! I like your blog and I've just started following you.

      Избриши
  4. Odličan post. Favorite ovog meseca moćićeš da pročitaš već sutra na mom blogu. <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlični su ti favoriti! Ako ti se dopala ova knjiga, koju je napisao Gijom Muso, preporučujem ti da pročitaš barem još jednu njegovu. Zaista su odlične.☺ Film Gone girl mi je zapao za oko još ranije, ali ću ga sada obavezno pogledati.

    pametnodete.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Znam, obožavam knjige Gijoma Musoa. On mi je jedan od omiljenih pisaca. :)

      Избриши
  6. I ja koristim schaumu, jedino kada koristim taj sampon nemam perut.
    Odlicni favs ♥
    Sutra giweaway,uclani se ako zelis ----> Miljana Easy Skillful

    ОдговориИзбриши
  7. Odlične stvarčice! Što se tiče muzike, slušam samo Lanu i Sašu Kovačevića od gore navedenih izvođača. Knjige su odlične, kao i filmovi :) ♥

    ОдговориИзбриши
  8. 'Možda nebo zna' sam pročitala još pre par godina i mislim da je knjiga sjajna, kao uostalom i sve Gijomove. Obavezno pročitaj 'Devojku od papira' i 'Zato što te volim', te su mi jako drage. :)
    Meni je ovog meseca favorit bila knjiga 'Prva bračna noć', Sofi Kinsele, a otkrila sam i dosta novih beauty favorita. :)
    Pogledaću filmove koje si navela, hvala na preporukama! ♥

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. 'Zato što te volim' je jedna od mojih omiljenih knjiga. Oduševila me je! 'Devojku od papira' sam počela da čitam, ali mi se početak nije dopao, pa sam odustala, ali ću nastaviti kad si mi je već preporučila. Nema na čemu! Nadam se da će ti se dopasti, ali koliko sam ja shvatila, ti voliš romantične filmove, pa ne znam baš koliko će ti se ovi dopasti.❤

      Избриши
  9. Vjerujem da je ovaj Fa gel odličan jer su svi njihovi predobri. Ti si počela čitati knjige jel? Odlično☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da. I ranije sam čitala, ali površno. Počela sam da se družim sa knjiškim moljcima, pa su mi verovatno one prenele ljubav prema knjigama. :) ❤

      Избриши
  10. Regenerator već koristim, odličan je. :) Mironity Report ću sigurno pogledati, hvala što si preporučila. :) <3 Svi favoriti su ti odlični
    :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu! Odličan je i sigurno će ti se dopasti ako voliš akcione i fantastične filmove.❤

      Избриши
  11. Da li ovaj FA dezodorans ostavlja bijeli trag? :)
    Svakako zanimljiv post , kao i favoriti. *__*

    http://didifashionandbeauty.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ga ne stavljam preko odeće, već na koži i ne ostavlja ništa, ali ne znam kako bi se ponašao na odeći. Hvala ti! :)

      Избриши
  12. Super post, Fa je odličan brend ima veoma kvalitetne proizvode :)
    http://www.milicakrstic.com/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови