Čitaoci

My perfect day on winter break | collab post with Amina

Zdravo svima! Svim pripadnicima pravoslavne veroispovesti želim srećan Božič! Želim da ga provedete sa dragim osobama uz ukusne specijalitete iz mamine kuhinje!
Jako sam uzbuđena zbog ovog posta jer je ovo collab post sa Aminom sa bloga All For You. Ona je jedna od mojih omiljenih blogerki i jako mi je drago što imam priliku da sarađujem sa njom. Nakon čitanja mog posta, nemojte zaboraviti da pročitate i njen! Kao što i vidite iz naslova, pisaćemo o tome kako izgleda naš savršeni dan na zimskom raspustu. Pa da počnemo...

Sat pokazuje 10:30, a ja sam još uvek u krevetu. Moji su već odavno ustali i u dnevnoj su sobi, a ja se polako dižem iz kreveta i idem prema prozoru da vidim kakvo je vreme. Napolju je napadao sneg, ali je prestao da pada i sunce je počelo da greje, pa nije hladno. Zovem mamu i ona dolazi da mi poželi dobro jutro i donese doručak. Ja idem do kupatila i obavljam jutarnju higijenu, a zatim se vraćam u krevet. Dok doručkujem, proveravam mejl, prelistavam slike na Instagramu i Tumblru i odgovoram na poruke na Fejsu. Onda pustam Fox Crime i uživam u izvanrednim serijama. Dogovaram se sa drugaricama da malo prošetamo. Nakon kraće šetnje, ulazimo u neki kafić i, kao i obično, naručujem toplu čokoladu.


Zatim dolazim kući i ponovo se presvlačim u pidžame. Šta ću kad volim da sam ceo dan u pidžami? Pozovem drugaricu da gledamo film ili sama odgledam neki.


Nakon filma prelistavam časopis i...


...slušam muziku.


A onda se ''bacam'' na čitanje knjige. Trenutno čitam ''Mlad mesec'', Stefani Majer. Svima koji vole Sumrak sagu preporučujem da pročitaju knjige jer su mnogo, mnogo bolje od filmova.


A onda sledi večernja šetnja. Iako ne volim sneg ni hladnoću, volim da malo prošetam gradskim ulicama sa društvom. Grad je uveče zaista predivan!


U slučaju da ogladnimo, svraćamo u piceriju i uživamo u pici i pomfritu (da li to uopšte ide zajedno?).


Nakon toga se vraćam kući i ponovo oblačim čuvene pidžame, skidam šminku i ležem u krevet. Premotam malo kanale i obično se ponovo zaustavim na Fox Crimeu. Pogledam epizodu neke serije, pa odlazim u kupatilo da se sredim za spavanje. Dolazim u sobu, uzimam laptop i čitam postove koje su blogerke koje pratim izbacile tog dana. Onda pogledam još nekoliko epizoda serija i konačno zaspim.
I tu je kraj mom savršenom danu.

Ne zaboravite da pročitate Aminin post na istu temu! Čujemo se uskoro! 

Коментари

  1. Jako mi se svidja tvoj post kao i Aminin! Sjajna ideja. ♥ Moj savrsen dan: izjutra ustajem oko 9:00 tj. budim se, proveravam društvene mreže i ustajem (daa). Onda doručkujem čar na dar, sednem za kompjuter i pišem post! Kasnije malo prošvrljam fejsom i tada zovem frendicu! Kada dodje, gledamo filmove i serije, zezamo se... U veče pravimo mini parzy, ona noći kod mene i preumorne se bacimo u krevet! xD Vauu!

    Novi post na blogu:

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Predivno si napisala post Aleksandra! Hvala ti na pohvalama koje si mi dodelila i jako mi je drago što smo uradile ovaj collab. Nadam se da će biti još saradnji. ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! I ja se nadam da ćemo još sarađivati u budućnosti.❤️

      Избриши
  3. Super post draga! :) xx


    NEW POSTS -> http://living-like-v.blogspot.com/2016/01/my-jewelry-collection.htm

    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/teenwolfwiki-part-10.html

    ОдговориИзбриши
  4. Upravo sam pročitala Aminin post a sada i tvoj! Obje ste odlično napisale postove!

    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ -ako zapratiš moj blog javi mi u komentarima kako bih ti uzvratila :)

    ОдговориИзбриши
  5. Pa ovo je divno, obe ste uradile dobar posao, ako tako moze da se kaze :D
    Bas mi se svidjaa ova topla cokolada, a i picaa :D haha :D
    Super post Aleksandra <3

    ОдговориИзбриши
  6. amazing you have a blog dear!
    I really like it here, your appearance
    and how you write, really very good.
    I really like this blog, I have to you
    small question, can agree on follow for follow?
    I like to be in touch with amazing blogs
    really inspire me :)
    kisses from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Tvoj dan je zaista savršen i zanimljiv. :D
    Ja se samo izležavam gledam ili čitam nešto i ponekad odem u šetnju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trudim se da što više vremena provedem napolju (iako mrzim hldnoću) jer ću, kad počne škola, dosta vremena provoditi u kući. :)

      Избриши
  8. Jako mi se sviđaju vaši postovi. Moj zimski dan izgleda poprilično slično. Osim što, iako je raspust, ustajem u pola sedam :D Dobra je ideja po pitanju mešanja pice i pomfrita!

    Uostalom, ako imaš vremena i volje, poseti moj novi blog. Tek sam ga napravila, ali možeš očekivati mnogo zanimljivog sadržaja ❤!

    ▪ http://angela1912.blogspot.rs/ ▪

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopadaju. :) Učlanila sam se na tvoj blog i želim ti puno sreće u blogovanju.❤

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови