Čitaoci

My Travel Essentials | collab post with Petra


Konačno je sunčano napolju i poprilično toplo za ovo doba godine. Ne možete zamisliti tu sreću kada sam ustala i ugledala sneg koji se presijava na suncu. Sneg se polako topi i nadam se da ga neće biti ove godine (u šta sumnjam). Kakvo je vreme kod vas?
Danas sam jako uzbuđena jer radim još jedan collab post ove godine i to sa mojom dragom Petrom sa bloga Fighter,brave and runner. Pisaćemo šta nosimo kada putujemo (odeća je izostavljena). Nadam se da će vam se dopasti i ne zaboravite da pročitate Petrin post nakon mog. :)
So let's begin!

Kada negde putujem, od šminke ponesem ono što koristim svakodnevno, ali i ono za šta mislim da će mi možda koristiti. Pa se tako u mom neseseru za šminku nađu BB krema, puder u kamenu (koji će uskoro da mi nestane), korektor, rumenilo, bronzer, senke za obrve, naravno četkica koju koristim za sve (znam, treba da nabavim još nekoliko četkica), ajlajner, maskara, gel maskara za obrve, senke, nekoliko ruževa i balzama za usne.





Naravno, potrebno mi je i nešto čime ću svu tu šminku da skinem, pa obavezno nosim i sredstvo za skidanje šminke, tufere, kao i sredstvo za umivanje. Spakujem i fiksator za šminku u slučaju da šminka treba da mi traje ceo dan, a da sam nastavljala sve živo.


Tu su naravno i četkica (koju nisam mogla da slikam) i pasta za zube, kao i kreme za lice i ruke bez kojih ne mogu, pogotovo zimi. U torbi se nađe i neki parfem (nosim ekonomike) i dezodorans. Obavezno ponesem i turpiju, a ako ostajem duže i neki lak za nokte.



Tu su, naravno, i gel za tuširanje, šampon i regenerator.


A za razonodu nosim sve od elektronike što se poneti može: laptop, telefon, fotoaparat, tablet. Ponesem i neki časopis ili knjigu i slušalice obavezno.


To bi bilo to. Ne zaboravite da pročitate i Petrin post na istu temu. Pozdrav! 

Коментари

  1. Jako mi se svideo ovaj post,koristim ovu Velneinu BB kremu i nisam nešto zadovoljna,jer ne pokriva ama baš ništa..ali dobro,koštala je 250 din i ne može se očekivati bolje. Da kažem imam isti telefon,barem kako ja ovo vidim istii ☺ :D
    Sjajan post♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! ❤ Meni ova BB krema odgovara jer mi nije potrebno ništa za prekrivanje. Koristim je isključivo za hidrataciju i toniranje, pa mi je sasvim u redu. :)

      Избриши
  2. Odličan post! Idem sada pročitati post na drugom blogu :)
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - uzvratila sam follow :)

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post ♥
    Imamo dosta sličnih produkata lol
    Ja kad negdje idem spakujem sve,jer mislim da će mi sve trebati hahah ♥
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post draga moja, slike su ti super♥
    Baš mi je drago što smo napravile ovaj collab!

    ОдговориИзбриши
  5. Super post, fotografije su ti odlične. U oko mi je odmah upao ovaj mat ruž Golden Rose, čini se savršen :) Posjeti moj blog :* http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post!Slike su super!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post, vecinu proizvoda i sama koristim, i jako sam zadovoljna. <3

    ОдговориИзбриши
  8. Super post draga, svaki bolji od boljeg! Puno poljubaca! <3 <3

    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/11th-episode-got-me-like.html
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/my-jewelry-collection.html

    ОдговориИзбриши
  9. Kakav ti je Bioten gel za čišćenje lica? Jako me zanimaju njihovi proizvodi.. :D


    Ideja za post je fantastična i divno si ga napisala :D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odličan je! Očisti lice od sitnih mitisera i bubuljica i koža je mekša. Toplo ti preporučujem. :) Hvala ti! ❤

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови