Čitaoci

Q&A - Odgovori na vaša pitanja

Danas je 21. januar, tačno šest meseci od kad se bavim blogovanje. Bilo mi je zaista predivno sa vama i ovo mi je jedno divno životno iskustvo. Iz dana u dan ste me razveseljavali pozitivnim komentarima i rečima podrške. Nadam se da ćemo se i nadalje družiti kao do sada i da ćete uživati u mojim postovima. Rešila sam da baš danas odgovorim na vaša pitanja koja ste mi postavljali ovde i na Asku. Pa da krenemo...

1. Koju vrstu muzike slušaš?
Slušam ono što mi se dopadne, nebitno kog je žanra. Najčešće slušam pop, r'n'b i hip hip.

2. Da li misliš baviti se blogovanjem i u budućnosti?
Pisaću ovde na blogu sve dok imam volje i inspiracije za to.

3. Gde si slavila Novu godinu?
Sa društvom kod drugarice.

4. Da li si razmišljala o osnivanje jutjub kanala?
Razmišljala jesam, ali se za sada to neće dogoditi. Nemam dobru kameru kojom bih snimala, a ne znam ni da li bih imala vremena da redovno izbacujem videe. Možda jednog dana, ali trenutno ne.

5. Da li si odlična učenica?
Jesam.

6. Omiljena boja karmina?
Nemam omiljenu boju, ali više volim tamnije i upadljivije nijanse. Primetila sam da često koristim ovaj mat ruž u olovci u nijansi 03.


7. Knjiga koju svima preporučuješ?
Jedna od mojih omiljenih knjiga je 'Zato što te volim', Gijoma Musoa. Zbog ove knjige sam zavolela čitanje. Moje drugarice ne vole Musoa zbog previše detaljnog opisivanja, ali ja sam oduševljena njegovim knjigama. Ova knjiga je jako uzbudljiva i neizvesna. Taman pomislim da je nešto gotovo, situacija se zakomplikuje. Preporučujem je zaista svima!


8. Štikle ili patike?
Patike.

9. Najdraža boja?
Ljubičasta, bela i crna.

10. Koji sport najviše pratiš?
Preko TV-a najviše pratim fudbal, ali volim da odem na neku rukometnu utakmicu.

11. Za koga navijaš?
Za Barselonu i Crvenu Zvezdu.

12. Omiljeni lak za nokte ove zime?
Često menjam boju laka na noktima, ali najčešće koristim ovaj Essence u nijansi 162 dare it nude.


13. Misliš li da imaš prijatelje koji su zaista uvek prisutni kada ti trebaju?
Da. Družimo se svega nekoliko meseci, ali su mi više puta dokazale da su uvek tu za mene. Zaista je teško pronaći tako dobre prijatelje.

14. Kako ti ide matematika?
Odlično! Imam peticu za sada.

15. Omiljeni pevač, pevačica i muzička grupa?
Justin Bieber, Enrique Iglesias, Jessie J, Maroon 5, Imagine Dragons.

16. Koji predmet u školi voliš najviše, a koji najmanje?
Najviše volim srpski jezik, a najmanje nemački, mada mi je biologija skratila pola života.

17. Partizan ili Zvezda?
ZVEZDA!

18. Omiljeni blogovi?
Svi blogovi koje pratim su mi dragi. Ipak najviše volim da čitam AnjinLuninPetrinAmininKaćinTamarin i MiličinSofijinVildaninMiličin i Ninin blog.

19. Omiljena pesma?
Trenutno je ''Zvezde plaču za nama''.


20. Koje bi zemlje najviše volela posetiti?
Španiju, Kinu, Argentinu, SAD.

21. Koje gradove bi volela posetiti?
Barselona, Šangaj, Buenos Ajres, Majami, Njujork...

22. Čime bi volela da se baviš?
Volela bih biti pevačica i glumica, ali bih se zadovoljila i mestom nastavnika srpskog u nekoj osnovnoj školi ili prevodioca u nekoj firmi.

23. Imaš li brata ili sestru?
Nemam, jedinica sam.

24. Da li više voliš ravnu ili kovrdžavu kosu?
Više volim ravnu, a takvu i imam.

25. Veruješ li da ljubav može trajati zauvek?
Mislim da može.

26. Voliš li da čitaš?
Volim.

27. Da li si gledala ''Harija Potera''?
Jesam, naravno. Potterhead sam.
R.I.P. Alan Rickman
R.I.P. Snape

28. Pesma zbog koje plačeš?
''See you again''


29. Koje strane jezike učiš?
U školi učim engleski, nemački i latinski, a kod kuće španski.

30. Da li kuliraš osobe koje su ružne ili se družiš sa njima?
Ne biram prijatelje po fizičkom izgledu, već po unutrašnjim vrednostima.

Došli smo do kraja. Ako imate još neka pitanja za mene, pišite mi na mejl, preko Fejsa, Aska ili Instagrama. Linkove imate u kontaktima. :)

Šaljem vam puno poljubaca! ❤️

Коментари

  1. Odličan post! Postoji baš mnogo odgovora u kojim se pronalazim, ali ima i onih po kojim se razlikujemo. Recimo, ja obožavam engleski, ali isto obožavam i njemački i biologiju. No dobro, ja sam baš uživala čitajući ovaj post i odgovore... odlično je! ♥
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! ❤ I ja volim engleski, a i biologiju. Iz biologije nam je profesorka prezahtevna i moram skoro svaki dan učiti biologiju, ali na kraju se isplatilo. :)

      Избриши
  2. zašto znam osjećaj kada ti biologija skrati pola života? hahaha xd vjeruj mi ja imam noćne more prije testa iz biologije.Ti si baš zanimljiva osoba,jer često možemo vidjeti Q&A ali ne ovako opušteno,imala sam osjećaj kao da sjediš kraj mene i počela si mirnim tonom da pričaš o sebi. O G.Musi ,čula sam toliko toga,samo što nisam odavno išla u biblioteku,morala bih potražiti šta o njemu. Inače,i ja volim tamnije boje ali nekako baš i ne stavljam to ,nezz zašto ali uvijek imam nekakav osjećaj da ću se sva izmrljati šminkom haha xd :D
    A za YT-kanal,mislim da bi ti odlično išlo,trebala bi razmisliti o tome :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem te što se biologije tiče. Naša profesorka je prezahtevna i uvek pita i ono što nema u knjizi, ali dobro je, za sada mi dobro ide. Pročitaj Gijoma, knjige su mu SAVRŠENE. Hvala ti, Ema! :D

      Избриши
  3. Odlicni odgovori, boja karmina je fantasticna. Pesma od Jale je odlicna :) <3

    ОдговориИзбриши
  4. Super odgovori! :D
    Poseti i uclani se, molim te :^^
    Ako zelis :)
    blogteenqueen.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super odgovori! xx

    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/5-favorite-nail-polishes.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/13th-episode-got-me-like.html

    ОдговориИзбриши
  6. See you again, najbolja pesma!

    Novi post je na mom blogu, pa pogledaj kad stignes!
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/01/day-and-night.html

    ОдговориИзбриши
  7. Pet iz matiša? Ja imam 3 i mrzim matematiku iz dna duše! Barselona, Španija, španski jezik, Zvezda i profesije su nam isto. Takođe bih volela da budem profesor engleskog ili španskog u nekoj školi pošto sam od medicine davno odustala :D A biologija, sve je bilo savršeno dok smo učili naše telo, ali crvi, gliste i ostala živa bića koja lete, gmižu .. blajk. Pola života mi je otišlo na učenje toga, a ništa ne znam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne volim matematiku baš, ali je ni ne mrzim. Ja, dok sam bila u osnovnoj, nisam učila biologiju uopšte, ali sada sam morala da zapnem punom parom. Srećno u drugom polugodištu! :)

      Избриши
  8. Odličan post i sjajan blog jako mi se sviđa.Ako želiš pogledaj moj blog http://doroty4.blogspot.hr/2016/01/instagram-tag_30.html i učlani se (uzvraćam) <3

    ОдговориИзбриши
  9. Post je odlican!Prvi put sam na tvome blogu i izgleda moderno i profesionalno.Uclanila sam se u tvoj blog,pa bili mi mogla uzvratiti?


    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови