Čitaoci

Šta bih uradila kada bih dobila mnogo novca? | collab post with Anja

Danas je poseban dan za mene jer sarađujem sa Anjom sa bloga Anja's diary, jednom od mojih omiljenih blogerki. Dugo pratim njen rad, zapravo sam nju prvo počela da pratim. Mogu reći da je ona zaslužna za to što sam počela da se bavim blogovanjem. Pomogla mi je mnogo puta i zahvaljujem joj na tome. :)

Pisaćemo kako bismo potrošile ogromnu količinu novca.
Pa da počnemo...

- Karta za Barsinu utakmicu
Svi koji me poznaju znaju da sam ja veliki obožavalac fudbalskog kluba Barselona. Ne propuštam nijednu njihovu utakmicu, ali do sada, nažalost, nisam imala prilike da ih gledam uživo i to je jedna od mojih životnih želja. To bi bila verovatno prva stvar koju bih kupila.


- Profesionalni fotoaparat
Veliki sam ljubitelj fotografije. Imam najprostiji fotoaparat i telefon koji nema tako lošu kameru, ali ipak bih želela da poboljšam kvalitet slika tako što bih upotrebljavala profesionalni fotoaparat.

- Pomoć obolelima, siromašnima, gladnima
Svakako bih uplatila veću svotu novca institucijama koje pomažu obolelima jer je njima pomoć prekopotrebna. Takođe bih priuštila hranu onima koji nemaju ni tri glavna obroka dnevno, priuštila bih im odeću, krov nad glavom, priliku da se obrazuju. Dosta je talentovanih ljudi koji zapostave svoj talenat jer nemaju dovoljno novca.

- Kuća u Španiji
Kupila bih kuću u Španiji, tačnije u Barseloni. Nakon završenog fakulteta otišla bih tamo sa svojom porodicom i najboljom drugaricom kojoj je životna želja da živi u Španiji, kao i meni. Imam zadatak iz engleskog da pišem naučno-istraživački rad o Barseloni, pa ću još više istražiti o tom predivnom gradu.


- Put oko sveta
Obilaženje svetskih metropola i upoznavanje različitih ljudi i kultura je moj ogroman san. London, Moskva, Njujork, Majami, Buenos Ajres, Maroko, Venecija...divna mesta za uživanje sa društvom.

- Veliki šoping
Ja sam šopingholičarka. Verovatno bih nedelju dana provela u obilaženju prodavnica. Šta ću kad volim da kupujem?

- Kućna biblioteka
Pokupovala bih gomilu knjiga i napravila svoju ličnu bilioteku.

- Koncerti
Otišla bih na koncerte svojim omiljenih izvođača: Justina Biebera, Jessie J, Maroon 5, Imagine Dragona, Shakire...
P.S. Justin dolazi u Hrvatsku i tužna sam jer će mi biti bliže nego ikad, ali neću moći da ga vidim, niti čujem uživo, ali očekujem da čujem utiske ukoliko neko od vas ide na koncert.


Htela sam vam reći da se možete učlaniti u Book Club na blogu Happiness. Na njihovom blogu možete pronaći sve potrebne informacije. Meni se ideja jako dopala i ne mogu da dočekam da Book Club zvanično počne sa radom.

Pišite u komentarima šta biste vi uradili sa mnogo novca. Ne zaboravite da pogledate Anjin post na istu temu!
Čujemo se uskoro! 

Коментари

  1. Vrlo interesantan post,i ja bih isto voljela da idem na Barsinu utakmicu!❤❤

    ОдговориИзбриши
  2. Baš mi je drago što smo odradile zajednički post ❤ Neke želje su nam slične! Želim ti da odeš na tu utakmicu, verujem da ti je to jedna od najvećih želja čim je na prvom mestu... a i ostvariva je :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je isto drago i nadam se da ćemo pomovo sarađivati ❤ Jeste jedna od najvećih i nadam se da će se ostvariti :)

      Избриши
  3. Hhaha koliko je ovo zanimljiva ideja za post. Naravno želje nam se dosta razlikuju, ali post je odličan. Hvala ti što si nas pomenula. Book Club kreća sa radom uskoro i nadamo se novim članovima. Još jednom,post je odličan.

    ОдговориИзбриши
  4. Devojko ti si moj čovek! Obožavam Barsu i želim da živim u Barseloni sa svojom porodicom baš kao i ti! Sa najboljom drugaricom ne bih mogla da živim, jer ona ne bi to htela jer joj je životni san da živi u Parizu, ali barem bi bile na istom kontinentu i ne mnogo daleko :)
    Kod Anje sam već napisala šta bih želela da uradim- većinu stvari sa tovg i njenog spiska :)

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Zapravo, imamo slične želje.I ja bi kupila kartu za Barcinu utakmicu, priuštila bi si put u Španjolsku i Rio de Jenero, otišla na koncerte omiljenih pjevača, pomogla siromašnima i bolesnima.U stvari, idem na Justinov koncert i sigurno će biti post na tu temu na mom blogu. :)

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Cao I ja bih rado isla na koncert Justina B, on je stvarno presladak. Mnogo mi se svidja ideja da pisete o tome sta biste uradile sa velikom kolicinom novca. I post je sjajan.
    :D
    Pogledajte moj novi post I zapratite me. Ja sam uzvratila vec.

    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/01/jogging.html

    ОдговориИзбриши
  7. Fenomenalan post :) Veoma originalno :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Veoma zanimljiv post! Nadam se da će ti se sve želje ispuniti ! :) <3

    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/half-year-anniversary.html
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/book-review-you-can-be-happiest-woman.html

    ОдговориИзбриши
  9. Ja ne verujem koliko smo slicne! Takodje sam velika obozavateljka FC Barcelona i zivotna zelja mi je da odem u Barselonu i u Camp Nou na utakmicu!
    Nisam ranije videla tvoj blog ali sam, evo, dosla do njega preko Anjinog bloga koji mi je omiljeni. Svidja mi se tvoj nacin pisanja i to sto smo veoma slicne, tako da definitivno pocinjem redovno da pratim tvoj blog. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što to čujem. Nadam se da će ti se dopasti moji postovi.❤

      Избриши
  10. Stvarno preedivno pišeš! ❤
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови