Čitaoci

February Favourites | 2016


Hello, guys! Još jedan mesec je za nama i odlučila sam da, kao i svakog meseca, napišem mesečne favorite. Među njima se neće naći omiljenje pesme jer sam poseban post posvetila njima. Taj post možete pogledati ovde ukoliko to niste do sada učinili. Da ne dužim ja puno, bolje da krenemo odmah. :)

1. Maybelline New York Color drama mat ruž u olovci - Ovom olovkom tj. ružem sam oduševljena! Ostavlja predivnu boju koja ostaje jako dugo na usnama. Pored toga vam moram reći i da predivno miriše. To i nije jako bitno svojstvo ruža, ali je to još jedan plus ovom proizvodu. Kupila sam ga u Lilly-ju i platila oko dvesta dinara. Ovo je svakako nešto što ću jako često koristiti i verovatno kupiti još jedan kada potrošim ovaj.



2. Essence All about bronze senke - Ove senke sam pre par meseci poklonila drugarici za rođendan i ona je bila oduševljena, pa sam rešila da ih i ja isprobam. Ja retko koristim senke, ali su me ove naterale da ih stavljam malo češće. Jako su mi se dopade. Na slici možete videti kako izgleda svaka nijansa iz palete. Poslednje dve (najtamnije) na ruci izgledaju isto, ali kada se stave na kapke, više se razlikuju. Planiram da kupim i All about greys, pa ću vam javiti utiske.


3. Ingrid cosmetics puder u prahu - Ovaj proizvod me je najviše iznenadio jer sam ga platila oko 250 dinara. Htela sam da kupim Golden Rose puder koji koristim već nekoliko godina, ali nisam mogla da ga nađem u svojoj nijansi i prodavačica mi je ponudila ovaj kao zamenu. Koristila sam već BB kremu iste marke i dopala mi se, pa sam rešila da isprobam i ovo. I prezadovoljna sam. Dugotrajnost mu nije jača strana, ali svakako je odličan za ovu sumu.


4. EL Džejms - Pedeset nijansi mračnije - Film ''Pedeset nijansi sive'' mi se iskreno nije dopao kada sam ga gledala po prvi put. Nekoliko meseci nakon gledanja filma odlučila sam da pročitam i knjige i prvi deo mi se jako dopao. Knjiga je dosta bolja od filma, bar po meni. Pre nekoliko dana sam završila sa čitanjem drugog dela - Pedeset nijansi mračnije i oduševila sam se. Nema više mnogo onakvih scena kao iz prvog dela i sve je više romantično i lepše. Kraj je predivan! Jedva čekam da uzmem iz biblioteke i treći deo, ali se najviše radujem četvrtom delu ''Grej'' u kome zapravo Kristijan priča priču, dok je u prva tri dela to radila Anastazija. Ne sumnjam da će mi do biti omiljeni deo. Svakako ću vam pisati utiske i o tome.


5. Li Čajld - Mesto zločina - Još uvek nisam završila sa čitanjem ove knjige, ali mi se toliko dopalo ovo što sam do sada pročitala da sam morala da je ubacim u ovomesečne favorite. Ovo je zapravo nastavak knjige ''Jedan hitac''. Međutim, delovi nisu povezani pa ih i ne morate čitati po redu. Po prvoj knjizi je snimljen film Džek Ričer o kome sam pisala u nekom od prethodnih favourite postova. U ovoj knjizi se govori o Džeku Ričeru (čiji lik u filmu tumači Tom Kruz) koji je posetio jedan mali grad u Džordžiji po imenu Mergrejv. Međutim, baš toga dana se u gradu dogodilo ubistvo i Džek biva optužen za taj zločin.


6. Marinela Kvapil - Ubistvo u rijalitiju - Radi se o tome da je u toku jedan rijaliti program u kome se takmičari takmiče za glavnu nagradu u parovima. Svaki par ima svoju tajnu koju treba da otkrije ukoliko pobede. Jedne večeri u kući nestane struje i kada se svetlo ponovo upali, ukućani pronalaze jednog takmičara mrtvog. Poznati beogradski detektiv kroz celu knjigu pokušava da otkrije ko je ubica, što mu na kraju, naravno, polazi za rukom.


8. The transporter refueled - Frenk Martin je prevoznik. Sklapa dogovor sa prostitutkom Anom da preveze nju i njene drugarice na odredište i tu zapada u mnoge nevolje. Odlična akcija!

9. Breakfast at Tiffany's - Ovo je ljubavna drama sa elementima komedije iz 1961. Holi zarađuje za život tako što izigrava poslovnu pratnju raznim ljudima. Živi u neurednom stanu gde joj društvo pravi Mačak. U njenu zgradu se doseljuje Pol i zaljubljuju se jedno u drugo. Ja ne volim romantične filmove, ali me je ovaj oduševio. Preporučujem ga svima!

10. The hit list - Čarli je profesionalni ubica. Jednog dana dobija poslovnu ponudu od jedne žene i prihvatanjem tog posla se upušta u niz nevolja. Odlična akcija sa tragičnim završetkom.

11. Abduction - U filmu se govori o momku koji otkriva da ljudi koji su se godinama brinuli o njemu zapravo nisu njegovi biološki roditelji. Nakon tog saznanja, ti ljudi bivaju ubijeni, a on pokušava da spasi svoj život, što i uspeva uz pomoć svoj pravog oca.

12. Now you see me - FBI agent i detektiv Interpola prate grupu mađioničara koji pljačkaju banke dok ljudi veruju da je to zapravo magija, kako i izgleda na prvi pogled. Oni su se skupili u ekipu tako što im je neko poslao po jednu kartu i oni na kraju saznaju ko je čovek koji ih je okupio. Nećete poverovati ko je to zapravo, a ja vam to, naravno, neću otkriti.

13. The others - Mislim da je ovo jedini horor film (koji zapravo i nije strašan) koji mi se dopao. Govori se o porodici (majka i dvoje dece) koja živi u jednoj staroj kući. Jednog dana u njihovu kuću dolazi jedan čovek, jedna žena i jedna devojka i zapošljavaju se u kući kao posluga. Devojčica stalno govori majci i bratu kako viđa jednu porodicu kako se šeta po kući i karakteriše ih kao duhove. Majka joj isprva ne veruje, ali, kada i sama bude svedok čudnih pojava, biva prestravljena. Na kraju će doći do velikog obrta koji će vas ostaviti bez daha.

Koji su vaši mesečni favoriti?
Jeste li gledali neki od ovih filmova?

Коментари

  1. Odličan post, uživala sam u čitanju. Nadam se da ću uspjeti pogledati sve od navedenih filmova jer mi se po opisu mnogo dopadaju. Jednostavno predivan post. Ubrzo ću i ja pisati post o favoritima :) <3

    If you want, please visit my blogs, it means a lot to me :
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/february-playlist.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/love-before-life.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga! Verujem da će ti se filmovi dopasti jer su zaista odlični! ❤

      Избриши
  2. Gledala sam skoro sve filmove gore navedene :) I takođe sam pročitala celu trilogiju Pedeset nijansi još davno, a pogledala sam i film i zaista su knjige dosta bolje od filmova. Gledala sam i Pedeset nijansi crne i ne dopada mi se...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da će drugi deo filma biti dosta bolji jer mi se i knjiga više dopada nego prvi deo. Delimo mišljenje u vezi sa ''Pedeset nijansi crne''...

      Избриши
  3. Gledala sam 50 Nijansi i slažem se sa tobom da su knjige mnogo bolje od filma. Pročitala sam sva tri dela i samo postaje sve bolje i bolje. :)

    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ispričala mi je drugarica šta se dešava u trećem delu i jedva čekam da ga pročitam. :)

      Избриши
  4. Odličan post Aleksandra. Ovaj ruž je u predivnoj nijansi, a baš bih voljela isprobati ovu paletu, izgleda super!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Essence paletu dugo želim isprobati, najvjerojatnije u nijansi Nudes, a super mi je što si navela knjige i filmove! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Paletica je predivna. Gledala sam 50 nijansi i nije mi se baš dopalo. Odličan post.♥

    http://welcometoownway.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! ❤ Meni se film nije sviđao sve dok nisam pročitala knjige. Tada sam počela da gledam film nekim drugim očima jer su me knjige oduševile. :)

      Избриши
  7. Svi favoriti su odlični! :)
    Paleta je predivna, nijanse mi se baš dopadaju! :) Od knjiga mi se najviše dopada "Ubistvo u rijalitiju", nadam se da ima da se poruči na Vulkanovom sajtu. :) "The hit list" i "The others" od filmova mi se najviše sviđaju, ali ću svakako pogledati i ostale. :)
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Pre svega,post je sjajan!Paleta je predivna i planiram da je kupim.Sve knjige mi izgledaju veoma zanimljivo i procitacu ih.Iskreno,moram da ti se zahvalim na filmovima jer si mi jako pomogla.Trazila sam neke dobre filmove,ali nikako nisam nasla neki.Ovi mi se bas dopadaju i pogledacu ih.Inace,imas prelep blog i uclanila sam se.

    anjasworld1.blogspot.rs-Poseti moj blog i uclani se ako ti se svidi <3

    ОдговориИзбриши
  9. Slike su ti odlicne! :)
    Ovaj ruz u olovci mi se mnogo svidja,imam sada bas takvu nijansu na noktima haha.Moram probati to!
    Ovu paleticu svi hvale i sve Essence palete tako da cu je probati :)
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan ako nisi <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post!Prijavi se na darivanje:


    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/-----> INTERNACIONALNI GIVEAWAY

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови