Čitaoci

It's my life | lepo vreme, haos u školi...

Pozdrav svima! Odlučila sam da uvedem stalnu rubriku It's my life u kojoj ću vam govoriti o svom životu, tačnije šta mi se dešavalo tokom nedelje. Jako volim da čitam postove na ovu temu, pa sam zbog toga i donela ovu odluku. Nadam se, eto, da ćete i vi uživati u mojim postovima kao što ja uživam da čitam tuđe. Postovi iz ove rubrike izlaziće isključivo vikendom (ovaj je izuzetak xD).

---------------------------------------------------------------------------------------

Na početku smo nove radne nedelje i nekako sam našla malo slobodnog vremena dok čekam da počne Barsina utakmica da iskucam post. Nikako nisam raspoložena za odlazak u školu i neću da svane novo jutro. Sutra mi je lako lagan dan jer imam dosta časova na kojima ne radimo ništa, ali opet treba ustati rano. U školi smo dobili uniforme tj. kupili smo ih. Nisu to uniforme baš kao u američkim filmovima. To je samo koledžica teget boje sa logom škole i godinom osnivanja koju svi učenici treba da nose, ali se to baš i ne poštuje. Meni se koledžica dopada, ali sam pre neki dan došla kući iznervirana jer su M i L veličine iste i koledžica mi je velika, a moraću takvu da je nosim još verovatno četiri tj. tri i po godine, osim ako ne ukinu to pravilo o obaveznoj ''uniformi''. U četvrtak sam dežurna, jeeee! Jeste da ću morati da dođem malo ranije u školu, ali ceo dan ću lenčariti i neću ići na časove, tako da će mi biti super. Ali zato u petak odgovaramo fiziku i to sve od početka godine. Dobro, šta je tu je. Malo ću zagrejati stolicu (čitaj: krevet) i sve će biti u redu. Bar se nadam. Iz biologije sa drugaricama sutra moram da crtam neki plakat o zdravoj ishrani. I da, konačno sam završila naučno-istraživački rad iz engleskog. Trebalo je danas da odnesem da profesorka pogleda ima li grešaka, ali sam zaboravila, a celo jutro razmišljam da treba da ponesem. Samo se nadam da neće imati puno grešaka. To je za neku smotru mladih talenata. Mogu se pisati radovi iz raznih predmeta. Prijavila sam se i za neko takmičenje iz engleskog. Nije ono državno, već neko pod nazivom ''Hippo''. Juče smo počeli da se spremamo i za takmičenja iz srpskog i književnosti. Najavila nam je i kontrolni iz nemačkog. OMG! Ja nemački, blago rečeno, pojma nemam, ali ću valjda do kontrolnog navežbati sve što je potrebno. I tako, u školi sam rastrzana na sve strane, ali za sada sve postižem da uskladim. Znala sam da će ovo polugodište biti pretrpano obavezama.
Bar je vreme lepo. Jutros su me probudili zraci sunca i bila sam više raspoložena nego obično. Lepo vreme uvek tako utiče na mene. Kada je napolju tmurno i kišoviti, jedva ustanem iz kreveta, a ovako je mnogo lakše.
Sinoć sam išla sa drugaricama u bioskop i gledale smo ''Pedeset nijansi crne''. Meni se film nije dopao. Ima puno smešnih scena, ali kada pogledam celokupnu sliku, nikakav pozitivan utisak na mene nije ostavio, kao da ga nisam ni gledala. Grej je neprevaziđen! Kada sam odgledala ''Pedeset nijansi sive'', film mi se i nije nešto preterano dopao, ali kada sam pročitala knjigu, počela sam da gledam na film na drugačiji način i sada ga obožavam. Imale su i drugarice veliki uticaj jer non-stop pričamo o Greju. Pročitala sam i drugi deo ''Pedeset nijansi mračnije'' i oduševila sam se. O toj knjizi ću malo više pisati u mesečnim favoritima koji će izaći za par dana.

1. Da li vam se sviđa ideja?
2. Kako je vama u školi?

Коментари

  1. Konačno neko ko voli Pedeset nijansi sive! :D Ja sam pročitala sva tri dela (kupiću i poslednji, iz njegovog ugla) i mislim da je ta trilogija neprevaziđena. Pročitaj i treći deo, kraj je prelep! Ona trilogija Uzmi me, Voli me, Oslobodi me je bukvalno kopija Pedeset nijansi i zbog toga mi se ne dopada, jer je nemoguće nadmašiti Anu i Greja. :) Skoro niko iz moje okoline ne voli te knjige, a ja sam oduševljena! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam oduševljena! Sutra ću otići do biblioteke da uzmem treći deo, a nakon toga će mi drugarica pozajmiti ''Greja''. Ja nisam čitala tu trilogiju, ali čitala je moja drugarica i nije baš oduševljena. Slažem se, Ana i Grej su nenadmašivi! :D

      Избриши
  2. Odlična rubrika!!!! :)
    I ja takođe obožavam da čitam postove gde blogeri pišu o trenutnim životnim dešavanjima, nažalost, ima ih malo. :( Jako mi je drago što si pokrenula ovu rubriku, i odmah mi je postala omiljena! :) U školi ti je baš teško...slobodno možeš da ostaviš blog malo, imaš opravdanje! :D Dobili ste uniforme? - Ja bih poludela kada bi ih mi dobili, prvo, ko zna da li će mi se svideti, drugo, pa onda se neće skroz videti šta sam obukla, i uniforma se neće uvek slagati sa kombinacijom. :(
    Meni je za sada u školi lagodno, bez većih problema, za sada... :) <33333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemam ni ja nekih problema, sve postižem za sada. Nisam ni ja oduševljena time što ''moramo'' da nosimo ''uniformu'', ali mi se koledžica dopada. Oduvek sam htela da kupim koledžicu. Jedina zamerka mi je ta što mi je veličina pogrešna, ali dobro. Hvala ti puno! ❤❤

      Избриши
  3. I ja mnogo volim da čitam ovakve postove pa sam i ovaj put uživala jer je post malo reći odličan! Također, u školi mi je LUDNICA, svaki dan BAR jedan test ili ispitivanje. Ono, ne bi mi to toliki problem ni bio da nastavnici ne pametuju mnogo oko tih ocjena. Dođe mi da im kažem da upišu šta ko zaslužuje i da šute, jer niko nikoga ne može natjerati da uči ako taj učenik nema volje za to i onda to ispada pointless, kako zapravo i jeste ali whatever...
    Voljela bih da u nas u školu uvedu uniforme jer mi se to čini onako fancy haha.
    Njemački, također nemam pojma iako pazi sad ovo : osvojila sam 2 puta 1. mjesto na školskom takmičenju. Kako? Ni sama ne znam. Uvijek se služim nekom svojom logikom što se tiče jezika i idem na ono što mi bolje zvuči a ne na gramatička pravila. Ali jezik kao jezik zaista ne volim, mnogo mi je draži engleski pa se valjda zbog toga i ne trudim da nauči (kao i sve ostale predmete, one koje volim zapamtim na času) lol.
    Preživjet ćemo ovu sedmicu, nadam se! Svu sreću ti želim hahaa <3.

    NEW POST --->http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/best-friends-forever.html
    NEW POST --->http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/let-them-say-what-they-want.html

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови