Čitaoci

Monthly Playlist | February 2016

Počela je škola nakon dugog i lepog zimskog raspusta. Jedva sam dočekala ovaj vikend. Toliko sam bila umorna od ranog ustajanja jer sam navikla da spavam dugo na raspustu. Čini mi se da će ovo polugodište biti prepuno obaveza što zbog redovne nastave, što zbog takmičenja i drugih vannastavnih aktivnosti, ali mislim da ću imati dovoljno slobodnog vremena da napišem post makar jednom nedeljno. Sigurno ću vikendom, ako ne i drugim danima, odvojiti malo vremena i posvetiti se blogu. Danas vam predstavljam svoju februarsku plejlistu. Kao što ćete moći da vidite, na njoj se nalazi najviše stranih pesama koje nisu engleske. Da ne dužim ja više. Pogledajte moje mesečne muzičke favorite.

1. Naughty Boy - No one's here to sleep ft. Dan Smith Bastille

2. Alvaro Soler - El mismo sol ft. Jennifer Lopez

3. Zayn Malik - PillowTalk

4. Jencarlos Canela - Buscame

5. Marija Šerifović - Sama i nervozna

6. Nikos Vertis - De me skeftesai

7. Rihanna - Man down

8. Pantelis Pantelidis - Den tairiazete

9. Miley Cyrus - Do my thang

10. Nikos Vertis - Thelo na me nioseis

1. Da li vam se dopada neka od ovih pesama?
2. Koji su vaši ovomesečni muzički favoriti?

Коментари

  1. Super si, ako hoces pogledaj moj blog, i dodaj me. <3

    ОдговориИзбриши
  2. Jednom nedeljno je sasvim dovoljno, nemoj time da se opterećuješ. :)
    Pesme su divne, dobar izbor! :) :)
    <3333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Super playlista draga! <3


    If you want please visit my blogs, it means so much to me:
    NEW POST --->http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/17th-episode-got-me-like.html
    NEW POST --->http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/spring-accessories-shoes-makeup-collab.html

    ОдговориИзбриши
  4. Super post :) Hoćeš da se pratimo??

    http://ordinaryblondie9.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Divna playlista, Man Down is lit. ^^

    Follow-Follow?
    it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk

    ОдговориИзбриши
  6. Playlista ti je divna ,evo ti link moje ,ako ti nesto znaci : https://www.youtube.com/playlist?list=PLS5pPUe6nP_MGwr93CnMjuHg2XtnSsMSL
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови