Čitaoci

Serije koje planiram pogledati

Šta radi Aleksandra u slobodno vreme kad ne čita knjige i ne gleda filmove? Pa naravno, gleda serije. Ranije sam pratila španske, kolumbijske i ostale sapunice. Mislim da ne postoji serija koja se prikazivala na TV-u, a da je ja nisam gledala. Kada sam postala malo starija, te serije su mi postale bezveze jer su sve ''na isti kalup''. I tako sam došla do ovih serija koje danas gledam. U ovom postu pokazaću vam koje ću serije verovatno početi da gledam, pa ako ste neku od navadenih pogledali, recite mi utiske u komentarima.


BROADCHURCH
Šta piše na internetu: Ubistvo dečaka šokiraće stanovnike gradića koji će od ljubaznih suseda postati neprijatelji, ali i potencijalni osumnjičeni. Policijski inspektor Alec Hardy potajno je došao u priobalni gradić Broadchurch nakon incidenta u bivšoj stanici. Hteo je ostati anoniman dok interna kontrola ne razreši njegov status, no otkriće mrtvog dečaka Dannyja Latimera promeniće taj plan. Hardy se ubrzo nađe u teškoj situaciji jer, osim što se nalazi u gradiću u kojem ne zna nikoga, a sugrađani znaju sve o svakome, slučaj ubistva dečaka vodiće načelnica Ellie Miller, koja je i sama bliska sa žrtvinom porodicom. Dannyjeva majka Beth, otac Mark i sestra Chloe istraumirani su smrću, baš kao i cela zajednica koju je ova tragedija duboko pogodila.

GRACEPOINT
Šta piše na internetu: Dečak u malom mestu pronađen je mrtav. U deset epizoda tragaće se za razlogom.

ARROW
Šta piše na internetu: Razmaženi milijarder Oliver Queen proglašen je mrtvim. Međutim, Oliver se vraća nakon 5 godina kao novi čovek, odlučan da kao maskirani osvetnik ''očisti'' grad od kriminalaca.

THE SECRET CIRCLE
Šta piše na internetu: Cassie Blake je bila sasvim obična tinejdžerka do trenutka kada joj je majka poginula u požaru. Nakon tog tragičnog događaja, preselila se kod bake u prekrasan gradić u kojem je nekada živela njena majka. Nakon što joj novi prijatelji otkriju da su potomci moćnih veštica i da su čekali nju da dođe i, kao poslednja karika, upotpuni novu generaciju Tajnog kruga, Cassie im prvo ne poveruje, ali kada joj Adam, jedan od veštaca, otkrije kako da otljuča svoje neverovatne magične sposobnosti, neobične stvari postaju deo Cassieine svakodnevnice. Nakon otkrivanja tih tajni, Cassie pronalazi staru kožnu knjigu magije njene majke koja otkriva da njena smrt možda nije bila nesrećni slučaj.

HOW I MET YOUR MOTHER
Šta piše na internetu: Radnja serije smeštena je u 2030. godinu i otac priča deci kako je upoznao njihovu majku, tako da se prava radnja odigrava u sadašnjosti.

1. Da li ste gledali neku od ovih serija? Ako da, kako vam se čini?
2. Koja je vaša omiljena serija?

Коментари

  1. Odlican izbor!
    Ja sam gledala Arrow sa drugaricom, veoma je misteriozna, ali i smesna i zanimljiva. Preporucujem ti da prvo pocnes od nje :)

    Hashtag Girl

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! I neke moje drugarice je gledaju i kažu da je odlična, pa sam zbog toga i odlučila da je pogledam. :)

      Избриши
  2. Ja ne pratim ove strane serije. Sada gledam ' crnu ruzu ' koju mozes i ti gledati na pinku ili na youtube od prve epizode. Serija je zaista vrhh !
    Novi post --> Miljana Easy Skillful

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne volim turske serije, samo sam 'Ezel' volela jer je drugačija od ostalih, a 'Crna ruža' je, koliko sam ja shvatila iz reklama, kao i more drugih turskih serija. No, dobro je ako se tebi dopada. :)

      Избриши
  3. Prvo i obavezno gledaj Arrow, serija je tako predobra, znači savršenstvo je, a tek Oliver, khm, khm. :) Takođe, preporučila bih ti i Empire seriju. Ona je zaista neverovatna, obožavam je! x.

    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  4. Gledala sam Broadchurch! Odlična serija, deff moras gledati♥

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam gledala nijednu, nekako jako slabo gledam serije. Čak i kada želim neku da pogledam, to bude španska/meksička, po mogućnosti vesela i pozitivna, jer ne volim napete i teške serije. Ovih dana sam baš tražila neku poput ovih koje si navela i definitivno ću početi nešto da gledam! :D

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
  6. Nijednu nisam pogledala, ali neke nameravam. :) Omiljena serija "Andrija i Andjelka". :D :D
    O pa u svim ovim serijama se desilo bar jedno ubistvo,to se tebi dopada izgleda. :D <3 <3 <3

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije u svim, ali da, volim kriminalističke serije, kao i one fantastične. :) ❤

      Избриши
  7. Nice picks! Have to start watching some of these series. Hard to find the time, these days!

    http://fashionradi.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks! I'm on winter break so I have enough time for everything. :)

      Избриши
  8. Ja nisam uopšte tip koji gleda serije, tako da ni jednu od ovih nisam pogledala..Obožavam filmove i to, ali mislim da serija iziskuje mnogo vremena.. :)

    Ako želiš, pogledaj moj blog, upravo sam izbacila prvi post. :)
    iwanttobehappybydanica.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno da iziskuje više vremena, ali ja podjednako volim da gledam filmove i serije. :)

      Избриши
  9. Od pomenutih serija, gledala sam samo Arrow i serija je super! Preporučujem ti prije svega Teen Wolf i Supernatural! I da, Mentalist i Dr.House su, također, odlične serije! :) <3

    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/forget-past.html
    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/this-or-that-tag_8.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Teen Wolf već gledam, a za druge ću videti. Hvala na preporukama! ❤❤

      Избриши
  10. Zašto ja ovaj post vidim tek sada? Gledala sam How i meet your mother, ali nisam do kraja. Omiljene serije su mi Bones i Bekstvo iz zatvora :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trenutno sam se bacila na gledanje filmova, ali počeću da gledam neku od tih serija uskoro :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови