Čitaoci

Knjige koje planiram pročitati


Do pre godinu dana nisam čitala knjige toliko često. Jednostavno retko koja knjiga je na mene ostavila neki veliki utisak. Oduvek sam radije gledala filmove. Onda mi je nešto u glavi kliknulo i počela sam svakodnevno da čitam. I za razliku od ranije, sve što pročitam na mene ustavi makar neki utisak, nebitno da li je pozitivan ili negativan. I dalje više volim da gledam filmove, ali mislim da ne bih mogla da izbacim knjige iz svoje svakodnevice. Desi se da ponekad pročitam po 100-200 strana za dan, nekad samo 10-ak, a nekad nijednu. Sve zavisi od vremena i raspoloženja. Uglavnom, napisaću listu knjiga koje planiram da pročitam. Ne znam zaista kada ću sve knjige pročitati, s obzirom da sam uzela 5 knjiga iz biblioteke, mama je kupovala knjige Agate Kristi iz Blic žene i imam ih 10-ak, a i sama sam nakupovala neke knjige, a uvek kada odem u biblioteku dodam na spisak još bar dve-tri knjige. Ali dobro. Pročitajte koje su se to knjige našle na listi.



- ''Poslednji vukodlak'', Glen Dankan
- ''Koliba'', Vilijem Pol Jang
- ''Druga strana ponoći'', Sidni Šeldon
- ''Vrana'', Erik Aksl Sund
- ''Dablin strit'', Samanta Jang
- ''Skriveni uzdasi'', Džasinda Vajlder
- ''Carte Blanche'', Džefri Diver
- ''Bez oklevanja'', Sandra Braun
- ''Sutra je novi dan'', Sidni Šeldon
- ''Kad svi zaborave'', Dženifer Diboa
- ''Poruka u boci'', Jusi Adler Olsen
- ''Iluzionista'', Alis Laplant
- ''Ana Karenjina'', Lav Tolstoj
- ''Strast u smrti'', Nora Roberts
- ''Samo budi ovde'', Gijom Muso
- ''Bez milosti'', Jusi Adler Olsen

1. Koja je vaša omiljena knjiga svih vremena koju biste svakome preporučili?
2. Jeste li pročitali neku od ovih knjiga?

Коментари

  1. I love these photos! x
    Morgan | www.justmorgs.com

    ОдговориИзбриши
  2. Koliba mi je omiljena. Vidim i da je na tvojoj listi želja, tako da pod hitno moraš da je pričitaš. Jedna je od retkih gde se na zanimljiv način prepliću misterija, tragedija i čvrsta vera u Boga!

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam pročitala ni jednu knjigu koju si spomenula jer nisam neki fan takvih knjiga, ali Dom gospođice Peregrine je knjiga koju bi svakom preporučila♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dom gospođice Peregrine za čudnovatu djecu je puni naziv knjige.

      Избриши
    2. Deluje mi nekako jezivo. Je li horor? ❤

      Избриши
  4. Ja bih svakako preporučila svaku knjigu koju je napisao Gijom Muso, pošto gaa prosto obožavam. Ana Karenjina se kod mene našla kao lektira i zaista je vredi pročitati.☺ Moraću da prekopiram tvoju listu i da knjige potražim u biblioteci.☺♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja obožavam Gijoma i ne sumnjam da će mi se i ova knjiga dopasti. A što se Ane Karenjine tiče, kod nas se u školi pojavljuje u drugoj godini, ali kao neobavezna lektira pa je verovatno nećemo raditi, pa planiram da je pročitam kod kuće jer mi je drugarica dosta lepih stvari rekla o njoj. :) ❤

      Избриши
  5. Nisam pročitala baš puno knjiga, ali među onima koje mi se stvarno sviđaju jesu: Mi djeca s kolodvora Zoo, Kradljivica knjiga, Život je san, Don Quijote i Harry Potter (1.dio jer ostale nisam stigla pročitati).
    Jedva čekam posuditi neke knjige sa tvog popisa i hvala što si mi dala ideje za ubuduće što da posudim.❤ ❤ ❤

    ОдговориИзбриши
  6. Super popis knjiga koje želiš pročitati! Trenutno sam i ja u fazi čitanja, koliko god mogu od školskih obaveza i ovih na blogu ali trenutno pokušavam sve pročitati iz očeve male kolekcije koja se nalazi u mojoj sobi a nisam ni znala da tu ima nekih zanimljivih knjiga do neki dan kada sam slučajno, pospremajući naletila na neke knjige čiji su me nazivi odmah privukli.
    Sestra mi je čitala Anu Karenjinu i njoj se iskreno nije dopala jer je preduga a kako ona kaže ''glupo'' završi (mislim da se malo razočarala pa tako kaže haha).
    Ne bih mogla odlučiti koja mi je najdraža knjiga ali definitivno među dražima su ''Tvrđava'' Meše Selimovića i ''Tajna Dvorca Strave'' i ''Zagonetka Mucavog Papagaja'' od Robert Arthura. :) <3
    <3 <3

    Vildana from Stalia Is BAE & Living Like V

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je drugarica rekla sasvim suprotno o Ani Karenjinoj. Njoj se dopada i sigurno ću je i ja pročitati. Hvala na preporukama! ❤❤

      Избриши
  7. Počela sam da čitam Skrivene uzdahe, ali nisam je završila i ne znam kada ću. Sada planiram da pročitam knjigu 'Staljinova ljubavnica' čim nađem vremena :) A planiram da kupim ' Sutra je novi dan' već duže vreme, ali nikako da naletim na Vulkanovu knjižaru..

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam 'Sutra je novi dan' pronašla u Liliju. Ne znam kako je kod tebe, ali kod mene u Liliju ovek imaju dosta dobre knjige. Prosto mi je žao što ne mogu sve da ih kupim. :/

      Избриши
  8. U poslednje vreme baš nemam vremena za čitanje, a takođe su mi se nagomilale silne knjige. :) Moraću uskoro da se posvetim samo njima. ❤ Od knjiga sa liste pročitala sam jedino Anu Karenjinu, naravno preporučujem. ❤ Knjiga koju definitivno nikada neću zaboraviti jeste "Uhvaćen" Harlan Koben i "Nismo stigli da se oprostimo" Lunvud Barkli, knjige su zaista sjajne,ako budete u prilici, obavezno ih pročitajte. ❤❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Zdravo draga!Htjela sam da te obavijestim da sam te nominovala za The Liebster award.Uđi na moj blog i pogledaj!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na nominaciji! Odgovoriću na pitanja u narednom postu. :)

      Избриши
  10. crvenokosagimnazijalka.blogspot.com Dnevnik jedne gimnazijalke, check it out! :D

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови