Čitaoci

It's my life | škola, takmičenja...

Da, znam da dugo nisam pisala. Jednostavno sam imala previše obaveza i nisam imala vremena za pisanje. I kada sam uhvatila malo slobodnog vremena, bila sam previše umorna za bilo šta. Nadam se da me razumete i da mi opraštate. :)
Poslednjih par nedelja sam bila pretrpana obavezama. Pripremala sam se za takmičenja iz srpskog i književnosti i pored toga učila za redovnu nastavu. I da, moram da vam se pohvalim. Prošla sam na republičko i iz književnosti i iz srpskog.
U školi je super. Najteže mi trenutno pada istorija jer u ponedeljak imamo kontrolni, a nije nam ni predavao lekcije koje ćemo imati. Osim toga, sve je super. Trenutno se pripremamo za predstavu povodom Dana škole, na kojoj ću pevati nekoliko pesama. (Poželite mi sreću!)
Pretprošlu nedelju je svakako obeležilo i izbacivanje Barselone iz Lige šampiona. (Navijači će razumeti) Iskreno, razočarana sam jer to nije bila Barsa koju volim, ali su se ponovo vratili u formu, pa se nadam osvajanju ostalih titula.
Btw. jeste li čuli novu Jalinu pesmu??? Jaaako je zarazna. Ako niste, poslušajte! 
Ne znam zašto, ali ja Jalu obožavam. U stvari znam, predobar je i pesme su mu odlične!
Pa to bi bilo to. Ja se iskreno nadam da ću pisati češće, ali vam zaista ništa ne mogu obećati jer imam previše obaveza koje me izmore i posle nisam ni za šta.

Ljubim vas sve! Čujemo se (nadam se) uskoro! 

Коментари

  1. Pa, srećno i na takmičenju i na Danu škole! ♥ I ja sam se dosta razočalala Barselonom, ali biće bolje.☺

    pametnodete.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Srećno na takmičenju! ☺

    javelina03.blogspot.com ☺

    ОдговориИзбриши
  3. Sretno na takmičenju,odličan post!❤️

    Ako želiš pogledaj moj blog,i učlani se.
    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Draga svaka čast što si dospjela tako daleko, ja ti držim fige da prođeš još dalje ♥♥♥
    I da, što se tiče pjesme, pjesma je vrh, jesi li čula novu? https://www.youtube.com/watch?v=dop7m2Q7YOA za sve koji je žele čuti ♥♥♥

    http://imagenestristes554.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punooo! ❤️❤️ Čula sam je, ali mi nije nešto. :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови