Čitaoci

Koju školu upisati?

Bliži se kraj školske godine i mislim da obavezno moramo porazgovarati o tome koju školu upisati. Verovatno neki od vas već znaju šta će upisati, ali sam isto tako sigurna da ima i onih koji još uvek nemaju ideju šta upisati ili se premišljaju.


Ja lično nisam imala problema oko odabira škole jer sam oduvek znala da je moj izbor gimnazija. I dobro sam izabrala mogu vam reći. Prvo što vam moram reći jeste to da ne ispunjavate roditeljima želje. Naravno da treba pitati roditelje za mišljenje, ali ne dozvolite da vas prisiljavaju na to da upišete školu koju ne volite. Znam mnogo takvih slučajeva i oni uglavnom ne prolaze dobro jer jednostavno moraju da uče nešto što ne vole, a što je još gore, time će se baviti celog života. Zato je najbolje da izaberete nešto što volite. Nakon što to uradite, pitajte roditelje šta misle o tome. Ako se ne slažu sa vašom odlukom, pitajte ih zbog čega je to tako. Ako vam izlože razloge protiv toga, možda ćete i vi uvideti da ta odluka zapravo i nije tako dobra, ali ako i dalje mislite da je to pravi izbor za vas, trebalo bi da ozbiljnije porazgovarate sa njima i ubedite ih da je to zapravo odličan izbor. Sigurna sam da će razumeti. Ja sam sa roditeljima razgovarala o tome, rekla sam im da želim gimnaziju, oni su rekli da je farmacija bolja, ali ja sam rekla svoje razloge za opisivanje gimnazije i, naravno, podržali su me. Isto tako nemojte upisivati neku školu samo zato što i vaši prijatelji upisuju istu. Sigurno ćete u novoj školi upoznati novo društvo, a sa drugarima iz osnovne možete svakako da ostanete u kontaktu. 


Treća stvar o kojoj treba da brinete jeste to da li imate dovoljno poena za upisivanje određene škole. Svakako stavite na listu i školu za koju mislite da nemate dovoljno poena jer vam se možda posreći, ali budite sigurni da na listi imate bar jednu školu u koju možete da upadnete bez problema. Ako ne planirate da upišete fakultet posle srednje, nemojte upisivati gimnaziju. Ako je vaš prosek dobar, planirate da upišete fakultet, ali i dalje niste sigurni šta biste upisali nakon završene srednje škole, mislim da je gimnazija pravi izbor za vas, ali vi naravno dobro razmislite. Ja sam gimnaziju upisala jer kasnije želim da studiram jezike, ali i ako se kojim slučajem budem predomislila, imaću bar osnovno znanje o svemu i biće mi lakše da se pripremim za određeni fakultet, dok kod stručnih škola to nije slučaj. Opet kažem - vidite šta vas zanima, posavetujte se sa roditeljima i probajte da zajedno pronađete najbolje rešenje, ali ne dozvolite da vam roditelji ili bilo ko drugi nameće svoje mišljenje.
Želim vam puno sreće pri upisu u željene škole i nadam se da ćete doneti pravu odluku!

1. Da li već znate šta ćete upisati?
2. Ako ste već u srednjoj školi, šta ste upisali i da li ste zadovoljni svojim izborom?

Коментари

  1. Ja sam jako zadovoljna time što sam upisala gimnaziju. Vjerujem da će se sve to jednog dana isplatiti i da će mi biti drago što sam sve uložila u tu gimnaziju. Gimnazija je prava škola za učenike kojima rad i trud nije problem. Odličan post draga♥

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post :)
    Ja sam upisala gimnaziju,i mogu reći da se nisam pokajala jer da sam upisala ono što sam ja želela definitivno bih se pokajala,tako da mi je drago što sam poslušala roditelje :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! :) Nekad oni bolje znaju šta je bolje za nas. :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови