Čitaoci

April Favourites | 2016

Treći maj - pravo vreme za predstavljanje prošlomesečnih favorita. Koristim poslednji dan raspusta za kuckanje ovog posta i pitam se kada ću ponovo imati vremena da napišem drugi. Dani do kraja nedelje su pretrpani pripremama za takmičenje i probama za prirednu povodom Dana škole, tako da dobar deo dana provodim u školi. So, ako ne bude bilo postova u skorije vreme, ne zamerite. Imam puno ideja i radujem se realizaciji istih, tako da ću ugrabiti malo slobodnog vremena i za blog. Nego da mi pređemo na temu današnjeg posta, a to su favoriti. Let's get started...

1. Maybelline New York color drama mat ruž u olovci u nijansi 510 red essential - Već sam pisala o jednoj olovci druge nijanse iz ove kolekcije u prethodnom ''favourite'' postu i prezadovoljna sam obema. Ova mi je još i draža jer sam je dobila na poklon od drugarice. Crvene je boje, ali to nije ona drečava crvena, već tamnija nijansa (nešto između crvene i svetlobraon). Ostaje na usnama i po nekoliko sati, nezavisno od toga da li nešto jedete ili pijete. Preporučujem je svim ljubiteljima upadljivijih nijansi ruževa!

2. Aura rumenilo u nijansi 211 Vintage Peach - Potrebno je vrlo malo proizvoda da bi se obrazi zarumeneli. Ostaje dugo na koži. Jednostavno je savršen!

3. Bloglovin' - Za ovu aplikaciju sam skoro čula i rešila sam da je instaliram i vidim o čemu se radi. Stvarno je odlična! Meni je najbolje to što mogu pratiti blogerke (najviše strane) koje nisu napravile svoj blog preko Bloggera. Uglavnom, možete dobiti inspiraciju za svoje postove i uživati u postovima drugih blogerki.

4. Jala Brat - Skandal

5. Halsey - Gasoline

6. The Chainsmokers - Don't Let Me Down ft. Daya

7. ZAA Sanja Vučić - Goodbye (Shelter)

8. Serdar Ortac ft. Otilia - Balim

9. Gnash - I hate u, I love u ft. Olivia O'Brien

10. Enrique Iglesias ft. Wisin - Duele el Corazon

11. Jala Brat ft. Shtela - Ne pitaj

12. Zayn ft. Kehlani - Wrong

13. Cali Y El Dandee - Te Necesito

15. Irish Stew of Sindidun - Lady of New Tomorrow

16. Rixton - Za ovu grupu sam čula pre par dana i oduševila sam se u trenutku! Pesme su im savršene, a i pevač ima prepredivan glas. Najbolje pesme su mi Me and my broken heart, Wait on me, Hotel ceiling i Sorry to interrupt, a dopada mi se i cover Arianine pesme Problem.

17. Faydee - Za ovog pevača sam takođe čula pre par dana. Zapravo, bila sam luda za pesmom Habibi, ali nisam kontala da Faydee, između ostalih, peva pomenutu pesmu. Pored nje, dopadaju mi se i Catch me i Unbreakable (ft. Miracle).

I to bi bilo to. Čujemo se (nadam se) uskoro! Pozdrav!

Коментари

  1. Odlicni favoriti.Bas me zanima ova aplikacija blogovin,mnogi je hvale!
    Hvala ti puno ako kliknes na ovaj link --> KLIK KLIK KLIK

    ОдговориИзбриши
  2. Fenomenalan post :)
    Odlični favoriti :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post!!

    Moj novi post:http://nadjaxx.blogspot.rs/2016/05/how-to-destress-and-get-motivatedkako.html

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post,imamo istu olovku za usta,samo sto je moja u nijansi Coral ☺.Uclanila sam se,ako zelis uzvrati ❤

    ОдговориИзбриши
  5. Olovka je prelepa, čula sam da su sve te olovke sjajne i volela bih da ih probam! :) Moraću da napravim Bloglovin, čula sam za to, ali do sada se nisam mnogo interesovala. Sada mi deluje zanimljivo! :)

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj! Sigurna sam da se nećeš razočarati. Isto važi i za Bloglovin. :)

      Избриши
  6. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blo

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови