Čitaoci

Lažni prijatelji | Dati drugu šansu ili ne?

Kako osobe sa kojima ste proživeli više od polovine svog života mogu tek tako da odu? Da li to znači da su se sve te godine samo pretvarali da vas vole, pa su otišli i zaboravili vas prvom prilikom? Da li treba oprostiti onima kojima ste iznova i iznova davali šanse da budu bolji prema vama, ali ste vi ipak svaki put bili povređeni?

Ni na jedno od ovih pitanja vam ne mogu dati konkretan odgovor. Nikada se nisam posvađala sa nekim toliko da smo prestali da se družimo. Desilo se nešto još gore. Ljudi za koje sam mislila da će uvek biti tu otišli su i to bez ikakvog konkretnog razloga. Nakon godina i godina prijateljstva, gotovo kao da se ne poznajemo. Čudno je kada shvatiš da osoba kojoj si nekad govorio sve sada ne zna šta se dešava u tvom životu.
Previše puta sam davala priliku jednim istim ljudima da isprave ono što su učinili. Svaki put sam im davala novu šansu i oberučke ih prigrlila kad kog bi odlučili da se vrate. To je moja najveća greška. Najgore od svega je to što sam ja uvidela grešku, ali bih je bez razmišljanja opet ponovila. To sam ja. Opraštam ljudima sve loše što su mi uradili i uhvatim se za jednu dobru stvar i ne želim da pustim sve dok oni ne odluče da puste.
U srednjoj školi sam upoznala dosta novih drugova i sa nekoliko njih sam se istog trenutka skapirala. Osetila sam neku povezanost sa njima, kao da se družimo čitavog života. Kada pogledam njih, kao da gledam sebe u ogledalu. Fizički smo svi dosta različiti, ali osećam tu neku povezanost sa njima. Tek sada shvatam da je dobro što lažni i površni prijatelji više nisu deo mog života jer, da jesu, ne bih upoznala ove predivne ljude.
Zašto sam napisala ovaj post? Zato što sam htela da vam dam par saveta. Nikada nemojte ljudima davati 100 šansi. Ako nakon prvog puta nisu uvideli da vam čine štetu, verujte, neće ni posle stotog. I ako odu, nemojte previše razmišljati o njima. Pustite prošlost da bude prošlost. Sigurna sam da vas na nekom uglu čeka osoba koja bi bila presrećna da vas ima za prijatelja i koja bi vam svu vašu ljubav nesebično uzvraćala. Ljudi koji vas ne poštuju ne treba da budu deo vašeg života. Nemojte trošiti živce i suze zbog nekih koji ne zaslužuju da budu ni problem u vašem životu. Svi koji vrede ostaće!

Коментари

  1. Ja sam i više nego oduševljena ovim postom i tvojim blogom. Svaka čast, zaista! Tako predivno pišeš i razmišljaš, da si me ostavila bez riječi. Odmah sam se učlanila u tvoj blog. :) ♥

    Ja sam nedavno promijenila adresu i ime svog bloga, pa bi mi značilo da se isčlaniš i ponovo učlaniš u njega ako si prethodno bila član -> innisall.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Tvoje reči mi mnogo znače jer obožavam tvoj blog i tvoj način pisanja.❤ Uradila sam ono što si rekla. :)

      Избриши
  2. Odlican post, jako lijepo napisano. Nazalost i ti lazni prijatelji su dio zivota, ali sve to ima svoje zasto... Kasnije shvatis sta je u stvari pravo prijateljstvo i trudis se da ga ne uzimas zdravo za gotovo.

    ОдговориИзбриши
  3. Jako mi se sviđa ovaj post. Prvi put sam na tvom blogu i stvarno moram da ti uputim sve pohvale. Ako želiš, učlani se na moj blog, uzvratiću: Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  4. Post je stvarno odlican. Nikad se nisam nesto ozbiljno posvadjala, ali ako mi je stvarno stalo do osobe pruzila bih drugu sansu. ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, jako lepo napisan.:)
    Ja sam, nažalost, osoba koja svima veruje i uvek će pasti na te druge šanse. Nekada je za obe strane dobro raskinuti taj odnos. Zato što dok mi pokušavamo da sastavimo slomljeno, propuštamo druge šanse, druga mnogo bolja prijateljstva. :)

    nova sam ovde, pa ako neko želi, može pročitati moj prvi post:
    http://introvertna-holandjanka.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :) Slažem se sa tobom. Učlanila sam se na tvoj blog. :)

      Избриши
  6. Odličan post, jako lepo napisan.:)
    Ja sam, nažalost, osoba koja svima veruje i uvek će pasti na te druge šanse. Nekada je za obe strane dobro raskinuti taj odnos. Zato što dok mi pokušavamo da sastavimo slomljeno, propuštamo druge šanse, druga mnogo bolja prijateljstva. :)

    nova sam ovde, pa ako neko želi, može pročitati moj prvi post:
    http://introvertna-holandjanka.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  7. Sve si tako divno rekla i napisala da bih sad to mogla i da primenim na nekoliko osoba. Kad nekome daš milion šansi, a oni uvek uprskaju, pretpostavljam da nekad moramo i sami staviti kraj. :)

    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post i sve si jako,jako dobro napisala. Ja sam ta osoba koja uvijek da drugu šansu.. Često se pokajem zbog toga.

    Pratim tvoj blog. Nadam se da ćeš uzvratiti follow ukoliko već ne pratiš moj blog :*

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post <3

    ОдговориИзбриши
  9. Tko prokocka jednu, prokockat će i sve ostale.
    Zlatno pravilo, valja se toga pridržavati.

    Super post, imaš moj follow. ♥☺

    ОдговориИзбриши
  10. U potpunosti se slažem sa svim što si rekla,odličan post :)
    http://writtingguy.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови