Čitaoci

TOP 10 najlepših jezika na svetu

Helou, ljudi! Dugo me nije bilo, znam. Ali šta ću, nije do mene. Pretrpana sam obavezama. Sada sam tu i imam jedno obaveštenje za vas. Svakog meseca ću objavljivati post iz rubrike It's my life. Takođe, jednom u mesecu ću objavljivati i post iz nove rubrike Top 10. Kako sam ja veliki ljubitelj jezika, očekivano je da prvi post iz ove rubrike bude o meni najlepšim jezicima. Uz naziv svakog jezika stajaće i jedna pesma na tom jeziku (#musiclover). Pogledajte koji su se sve jezici našli na listi najlepših.



1. Španski jezik

2. Srpski jezik

3. Turski jezik

4. Grčki jezik

5. Engleski jezik

6. Italijanski jezik

7. Portugalski jezik

8. Makedonski jezik

9. Francuski jezik

10. Katalonski jezik


1. Da li vam se dopada ideja o uvođenju nove rubrike?
2. Koje jezike vi smatrate najlepšima?

Коментари

  1. Анониман18. мај 2016. 20:58

    Ja sam iz Makedonije<3. Jezik se vrlo lako uci. Po meni najlepsi jezici su: engliski, germanski, srpski, francuski i makedonski. Hehe<3333

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман18. мај 2016. 20:59

      njemacki*

      Избриши
    2. Verujem da je tako, a i posebno je lak zato što ga već dosta dobro razumem s obzirom da sam iz Srbije. Sigurno ću početi sa učenjem, možda već u toku letnjeg raspusta. :)

      Избриши
  2. Super post! Pored ovih jezika, meni su prezanimljivi kineski i arapski! :)<3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! ❤ Kineski mi je zanimljiv, ali arapski ne volim. :)

      Избриши
  3. Meni se mnogo sviđaju Engleski (ali s britanskim naglaskom haha), Turski, Francuscki, Španski :D

    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 -new post on my blog :)
    -all the love.

    ОдговориИзбриши
  4. Ja obozavam engleski i francuski,zaista odlican post,divna ideja.Odusevljena sam!!

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. dobra ideja za post! meni je engleski najbolji jezik! https://anastazijaiemma.blogspot.hr/2016/05/istine-o-ljubavi.html

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови