Čitaoci

10 gradova koje želim da posetim

          Ja sam inače osoba koja se oduševljava slikama velikih gradova sa predivnim građevinama, pa sam, gledajući slike svetskih prestonica, došla na ideju da napišem post na ovu temu i podelim sa vama kojih 10 gradova bih volela da posetim. Uživajte!

1. Barselona, Španija
          Barselona svakodnevno mami turiste svojom lepotom, predivnim i veoma zanimljivim građevinama, kulturom... Dok sam pisala naučno-istraživački rad iz engleskog o ovom gradu, upoznala sam se sa tradicijom i znamenitostima Barselone i još više se ‚‚zagrejala'' za ovaj grad. Nalazi se, kao što verovatno svi znate, u Španiji sa kojom sam ja oduvek na neki način bila povezana. Nikada nisam bila u Barseloni, niti bilo kom drugom španskom gradu, ali se opet osećam kao da sam tu provela deo svog života. Jednostavno volim sve u vezi sa Barselonom - jezik, kulturu, neverovatne građevine, španski (katalonski) jezik, fudbalski klub...apsolutno sve. Iskreno se nadam da ću imati prilike da je jednog dana posetim.

2. Istanbul, Turska
          Istanbul je jednostavno predivan! Oduševljavaju me šetališta pored obala, kuće rađene u tom nekom stilu i turska tradicija, kultura i jezik. Svakako je na mojoj listi za posetiti prva Aja Sofija - hrišćanska crkva pretvorena u džamiju. Ona pleni svojom lepotom i velikom istorijskom i kulturnom vrednošću. Naravno, tu su i druge znamenitosti poput Plave džamije, Topkapi Saraja, Kapali čaršije...

3. Rio de Žаneiro, Brazil
          Južnoameričke države poput Brazila su me oduvek privlačile iz nekog razloga. Meni najlepši grad u Brazilu jeste Rio. Poznat je po plažama, od kojih je najpoznatija Kopakabana, stadionu Marakana, spektakularnom dočeku Nove godine i, naravno, karnevalu. Svakako predivno mesto za odmor i upoznavanje ljudi i njihove tradicije!

4. Buenos Ajres, Argentina
          Buenos Ajres je svojim divnim građevinama i raznovrsnom kulturom svakako zaslužio da se nađe na mojoj listi. Ono što obeležava ovaj grad jeste tango. Gotovo po celom gradu mogu se videti ulični plesači tanga. U njemu se govori španski i to mu je, što se mene tiče, još jedan veeeliki plus.

5. Fes, Maroko
          Jednostavno me oduševljava njihova arhitektura. Medina je najstariji deo grada Fesa. Interesantan je jer pruža jedinstven pogled na to kako se živelo vekovima, na staru arhitekturu i stari način trgovanja. Čine ga isprepletane uličice koje mene oduševljavaju. Jednostavno sam očarana svime što ima veze sa njihovom tradicijom, kulturom i arhitekturom.

6. Venecija, Italija
          Oduvek sam se oduševljavala lepotom Venecije - predivno uređenim zgradama, mirnim rečicama i mostovima (po kojima je Venecija i najpoznatija). Da je veličanstvena kao što to izgleda na slikama, potvrdila je i draga Petra, koja je svojim čitaocima prenela bar malo venecijanske lepote i atmosfere. Nekoliko mojih drugarica je, takođe, bilo u Veneciji i imaju samo reči oduševljenja za nju. Eto, nadam se da ću i ja imati tu čast da posetim ovako divan grad.

7. London, Velika Britanija
          U Londonu zaista ima puno predivnih mesta i neverovatnih građevina koje bih želela da posetim. Big Ben, Vestminsterska palata, Bakingemska palata i druge fantastične građevine svakoga dana privlače mnogo turista i teraju ih svojom lepotom da se ponovo vrate. Profesorka engleskog je mnogo puta bila u Londonu i pričala nam je koliko je tamo divno, pa se nadam da ću imati prilike da to vidim svojim očima. I, naravno, tu je i njihov britanski akcenat koji ja jednostavno obožavam.

8. Amsterdam, Holandija
          Prvo što me asocira na ovaj predivni grad jesu uličice ispunjene raznobojnim kućicama koje ostavljaju bez daha. Zbog toga mi se ovaj grad i dopada - zbog svojih građevina. Moram pomenuti i šarenu Pijacu cveća koja bi se svakako našla na vrhu liste mesta koje želim da obiđem. Ovaj grad je i jedna od svetskih prestonica sa najviše muzeja, pa vredi obiđi bar jedan od njih.

9. Dubrovnik, Hrvatska
          Dubrovnik je meni najlepši grad u Hrvatskoj. Prelepa arhitektura, bogata istorija... To je grad koji me oduševljava iznova i iznova, iako sam ga videla samo na slikama.

10. Njujork, SAD
Slike preuzete sa interneta.
          Obožavam te džinovske zgrade koje Njujork ima. Dovoljno je da vi mene ostavite ispred nekog nebodera i ja tako mogu stajati ispred njega i diviti mu se čitav dan. Dobro, ne baš ceo dan jer se moraju obići i Kip slobode, Central park, Bruklinski most...

Koje gradove biste vi posetili?

Коментари

  1. Divan post, zaista! I ja bih većinu ovih gradova posjetila, ali bih ovoj listi dodala Los Angeles (Hollywood) i Rim :) ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ogroman lajk za broj osam! Uvek se odusevim kada vidim da neko takodje voli Amsterdam. ^ω^

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, i ja bih voljela posjetiti New York ❤

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post! ISto obožavam Barselonu i sve vezano za nju! Jednom prilikom si na blogu napisala kako bi volela da živiš u Barseloni, a kasnije smo se našaliile kako ćemo biti komšinice s tim da imam želju da živim u Barseloni :) Volela bih da obiđem ceo svet i svaki garad na svetu ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Super post!❤
    Sviđaju mi slike i divno mi je to što želiš posjetiti Hrvatsku.❤ ❤ ❤

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post, želim posjetiti iste gradove :) <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  7. Aa draga baš smo slične! I ja obožavam slike velikih gradova, nadam se da ćeš ih jednog dana sve posjetiti♥ I hvala što si me spomenula☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago. I ja se nadam. :) Nema na čemu, draga! ❤

      Избриши
  8. Venecija je stvarno divna,prelepa. ☺
    Posetila bih Barselonu,nije mi nikad' privlačio..ali why nott? :D
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман16. јун 2016. 19:36

    Odlican post! :) Njujork je jedan predivan grad,jedno savrsenstvo,prosle godine sam imala priliku da ga posetim,i stvarno je nestvarno lep.*.* Volela bih jos da posetim LA i Miami.
    Pozdrav! ♥

    ОдговориИзбриши
  10. Great post. There are so many places I still need to travel to. This summer I will be in Barcelona, I'm so excited to be back there. Yo have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    ОдговориИзбриши
  11. Ja bih najviše volela da posetim LA i Barselonu. 😊😍
    Inače, super post. 😀❤😊

    ОдговориИзбриши
  12. Ja bih najviše volela da posetim LA i Barselonu. 😊😍
    Inače, super post. 😀❤😊

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови