Čitaoci

Movie characters I wanted to be | collab post

Hello everyone! Danas pišem o likovima iz filmova koji su na mene ostavili toliko veliki utisak da sam poželela da se nađem na njihovom mestu. Ovo je ujedno i saradnja sa mojom dragom Petrom sa bloga Fighter,brave and runner. Uživajte i ne zaboravite da pogledate Petrin post na istu temu!

1. Bella Swan (''Twilight saga'')
''My time as a human is over, but I've never felt more alive. I was born to be a vampire.'' - Bela Svon
Veliki sam fan ,,Sumrak sage'' i vampira uopšte (u serijama i filmovima). Očaravaju me njihove moći i nisam mogla da ne zamislim sebe na Belinom mestu. Za one koji nisu gledali film, ona je naizgled obična sedamnaestogodišnjakinja koja se seli kod oca u Forks. Međutim, ona tamo upozna Edvarda, tajnovitog dečka, koji će još promeniti život iz korena. U filmu je glumi jedna od mojih omiljenih glumica, Kristen Stjuart, pa je to još jedan razlog što volim Belu.

2. Harry Potter (''Harry Potter'')
Odrasla sam uz Harija Potera i oduvek želela da budem kao on. Još uvek čekam pismo iz Hogvortsa. :D Za one koji ne znaju, Hari je najpoznatiji učenik u Hogvortsu, školi za čarobnjake, i u celom čarobnjačkom svetu. On je jedini preživeo ubilačku kletvu koju je Lord Voldemor bacio da bi ga ubio još kad je bio beba. On je neustrašiv, veoma hrabar čarobnjak i jako dobar drug, što ga stavlja na ovu moju listu. A i Danijel Radklif koji tumači lik Harija je jedan od mojih omiljenih glumaca.

3. Andy Sachs (''The devil wears Prada'')
Endi je obična devojka koja se zapošljava kao urednica poznatog magazina. Zbog svog ,,neprikladnog'' oblačenja postaje predmet podsmeha drugim devojkama koje rade u redakciji. Da bi se uklopila, ona menja ceo svoj izgled. Zapostavlja dečka zbog posla. Međutim, ona na vreme shvati da ne treba žrtvovati svoj život radi nekog posla. Ovaj film me na neki način inspiriše, pa je Endi (En Hatavej) morala da se nađe na listi. 

4. Brian O'Conner (''Fast and furious'')
Veliki sam obožavalac ,,Paklenih ulica'', pa nije ni čudo što spominjem baš Brajana O'Konera koga u filmu tumači Pol Voker (sigurno znate šta se njemu dogodilo pre skoro tri godine). Ja sam jednostavno ljubitelj akcije i brze vožnja, pa bih volela da imam priliku da kao on jurim ulicama i pomažem porodici i prijateljima.

5. Frank Martin (''Transporter'')
Ponovo brza vožnja i akcija! Frenk je neverovatan vozač kojeg plaćaju ljudi da im preveze nešto jako bitno i on svakim zadatkom izlaže svoj život opasnosti. Međutim, svojom veštinom i hrabrošću uspeva da se izbavi iz svake nevolje.

6. Ethan Hunt (''Mission impossible'')
Ko ne bi voleo da radi sve te neverovatne stvari koje rade Itan i ekipa? Za one koje ne znaju, Itan je agent organizacije koja je specijalizovana za tzv. nemoguće misije. Naravno, Itan sa svojom ekipom uspeva da reši sve poteškoće. Lik tumači jedan od mojih omiljenih glumaca - Tom Kruz.

7. Rusty Ryan (''Ocean's eleven'')
Rasti je zapravo lopov. Nemojte me shvatiti pogrešno i misliti da hoću da budem lopov. Ne. Ako ste gledali film, znate koliko je njegova ekipa složna i da rade sve jedan za drugog. Pritom su jako hrabri i pametni. Pa je to ono što bih da ,,nasledim'' od njih, pre svega od Rastija. Uz to, ulogu tumači Bred Pit iz mlađih dana!

8. Joy McNally (''What happens in Vegas'')
Obožavam Kameron Dijaz (u filmu Džoi Mekneli)! Ona je vrlo šarmantna, prijatna, jednostavno predivna žena koja zrači samouverenošću i seksipilom, a to prenosi i na likove koje tumači. Radnja filma govori o dvoje ljudi koji se upoznaju i venčaju u Las Vegasu. Oni kasnije žele da se razvedu, ali na kraju shvataju da su se zaljubili jedno u drugo i ostaju zajedno.

9. Vivian Ward (''Pretty woman'')
Vivijan je prostitutka koja upoznaje milijardera i zaljubljuje se u njega, kao i on u nju. Zbog toga odustaje od svog načina života. Ima ono što bi, verujem, svaka žena poželela - ljubav muškarca kojeg voli.

10. Holly Golightly (''Breakfast at Tiffany's'')
Holi je sva nekako simpatična! Ona zarađuje radeći kao poslovna pratnja. Stan joj je u neredu, kasno leže i ustaje... U stan do nje doseljuje se mladi pisac Pol, ali, iako joj se dopada, ona želi da budu samo prijatelji jer nije spremna da se veže za bilo koga. Međutim, Pol uspeva da joj umanji taj strah od vezivanja i na kraju završavaju zajedno.

Koji likovi bi se našli na vašoj listi?

Коментари

  1. Divan post draga!♥

    Ako želiš pogledaj moj blog,i učlani se.
    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Ideja za post je odlična, kao i sama izvedba. Volim ovakve postove :)<3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  3. Paklene ulice obozavam, jedva cekam da izadje 8 deo. Svakako bih bila Brajan..
    Super ideja za post :D <3

    ОдговориИзбриши
  4. Veoma lep post,odusevljena sam temom koju si izbrala<33!Divno!

    ОдговориИзбриши
  5. Ja ne mogu da verujem,bas juce sam pravila maraton i gledala Pretty Woman.Julia Roberts mi je omiljena glumica svih vremena i zaista cenim kada neko voli takve filmove.Jos u kombinaciji sa Richardom Gere..Gledala sam sve filmove Cameron Diaz jer je i ona savrsena,i preporucila bih ti There's something about Mary ❤❤❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Izabrala si odlične karaktere,jako mi se sviđa ideja ovog posta :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post! I ja bih voljela da budem Harry Potter, hahaha. :) ♥
    Pogledaj email, odgovorila sam ti.

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Bila bih Holly,definitivno.Stvarno je prelepa a i Sudrey mi je omiljena glumica,tkd da..Holly 100% ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. A odličan post draga! Drago mi je što smo surađivale i nadam se da će biti još toga. Svi smo htjeli biti Harry, a Brian sam htjela biti ii ja jer je najbolji!♥

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови