Čitaoci

To do list | Summer 2016

          Maj je i leto je iza ugla. (Možete li da verujete da uskoro počinje letnji raspust?!) Vreme brzo leti i svaki trenutak treba iskoristiti na najbolji mogući način. Bilo mi je jako zanimljivo da sastavljam listu stvari koje želim da uradim ovog leta, pa sam rešila da je podelim sa vama. Uživajte!


Preživeti ceo dan bez tehnologije (telefona, TV-a, interneta...);
Imati celodnevni filmski maraton;
Otići na neki koncert;
Otići na izlet/kraće putovanje sa društvom;
Uživati u izlascima i zalascima sunca;
Što više biti napolju sa društom i porodicom;
Učiti španski;
Učiti svirati gitaru;
‚‚Uništiti dnevnik'';
Pročitati dobijene i kupljene knjige;
Pogledati ponovo sve delove ‚‚Paklenih ulica'';
Odgledati (konačno) sve epizode ‚‚Prvobitnih'';
Uraditi tetovažu kanom;
Vežbati i ići na trčanje;
Gađati se vodenim balonima sa društvom;
Češće pisati na blogu;
Jesti što više voća;
Gledati nove epizode ‚‚Mladog vukodlaka'';
Ići što češće na bazen;
Uživati i odmoriti se od škole i učenja. :)


Koji su vaši planovi za predsojeće leto?

Коментари

  1. Odlican post imas bas dobar blog <3!Uclanila sam se <3!

    new post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post, imamo skoro sve iste stavke. :D <3

    Novi post je tu:
    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam ovakve postove! Inače, slična je i moja to do lista, nadam se da ćeš sve napraviti♥

    ОдговориИзбриши
  4. Super post,moji planovi su što više knjiga - što manje tehnogije.

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Super post,moji planovi su slični!

    http://nadjaxx.blogspot.rs/2016/06/moje-iskustvo-sa-izlivanjem-noktiju.html

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post,svidja mi se taj dan bez tehnologije,filmski maraton i tetovaza kanom ☺.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlična to-do lista! Ja sam par puta radila tetovažu kanom i mogu ti reći da predobro izgleda :) <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  8. Apsolutno isti planovi, ako izuzmemo gledanje serija i filmova! Ali pre svih planova, plan mi je da pocrnim, s tim da prošlo leto nisam...

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja, nažalost, ne mogu da pocrnim iako svakog leta pokušavam, tako da sam to odmah izbrisala sa liste...

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови