Čitaoci

Prvi blogorođendan!


Pre tačno godinu dana došla sam na ideju da napravim blog, što sam i učinila. Zašto? Prvi i osnovni razlog je tada bio ubijanje dosade. Jednostavno bila je sredina letnjeg raspusta, imala sam previše slobodnog vremena i sinula mi je ideja da ga potrošim na pisanje postova. Kasnije sam shvatila da postoje mnogo bitniji razlozi za osnivanje jednog bloga, a na prvom mestu je druženje sa drugim blogerkama i, naravno, čitaocima. Kada uporedim sebe pre godinu dana i sad, shvatam da sam zahvaljujući blogu stekla dosta novih prijatelja, ali postala sam i kreativnija. Ne znam koliko se to vidi u postovima, ali ja primećujem da više pažnje posvećujem sitnicama i sve oko sebe na kreativniji način pokušavam da ulepšam.
Moram da priznam da sam dosta puta pomislila da odustanem od svega ovoga. Nekada zaista nemam volje za pisanjem, ali nakon nekoliko dana dobijem neku želju da pišem. A onda su tu vaši predivni komentari i tada shvatim da ne mogu da odustanem od svega toga, bar ne sada. Ovo je oduvek bio moj hobi i nikada nisam razmišljala da mi blog bude izvor prihoda. Možda nekada neću imati vremena da pišem, pa ću odustati, a možda i ne, videćemo.
Prezadovoljna sam uspehom koji je moj blog postigao, počevši od divnih ljudi koje sam upoznala, preko divnih saradnji, do još divnijih komentara. Želim da vam zahvalim na svemu - podršci, svakom pregledu i komentaru, na svakoj lepoj reči. Nadam se da ćete nastaviti da pratite moj rad i da ćemo se družiti još dugo, dugo! Volim vas i šaljem puno poljubaca! 

Коментари

  1. Preslatko si napisala ovaj post *-* Sretan rođendan!

    Moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Predivno rečeno! Sretan blogorođendan, nadam se da ćeš ih još puno puno dočekati jer si zaista predivna blogerica <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  3. Zelim ti srecan blogorodjendan! Pratim te dugo i sigurna sam da ces ih imati jos puno, puno, jer si stvarno divna blogerka... naravno, ako ne prestanes (a nadam se da neces). <3

    btw, post o miru i mrznji na mom blogu, ako zelis pogledaj: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Sretan blogorođendan! Nadam se da će ih biti još mnogo :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Srecan ti blogorodjendan draga moja,zelim ti jos dosta njih <333!Skoro sam nasla tvoj blog,i zaista je kvalitetan i predobar nemoj da odustajes od njega <33!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Srećan blogorođendan, draga! Želim ti još uspešnih blogorođendana u buduće vreme! x.

    jasminadimitri.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Sretan rođendan blogu! Nadam se da ćeš još dugo pisati draga♥

    ОдговориИзбриши
  8. Predivno napisan tekst, stvarno. ❤❤
    Srećan prvi blogorođendan draga, nadam se da ćeš ih proslaviti još puno! ❤❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    �� eslyisworldview.blogspot.rs ��

    ОдговориИзбриши
  9. Srećan blogorođendan dragaa!! Da ih bude još puno puno ♥


    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Sretan blogorođendan!I želim ti da još puno puno budeš s nama. :)

    I'm LM!

    ОдговориИзбриши
  11. Srećam blogorođendan! Nadam se da ćemo se još dugo dugo družiti i čitati zanimljive postove!♥☺

    Pametno dete

    ОдговориИзбриши
  12. awesome post! i love your blog x
    just followed, would be great if you could do the same <3 x

    darcia.pl

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post!Sretan rođendan blog xd!

    Predplatite se na moj blog,uzv.->funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post! Srecan blogorodjendan! <3 <3 <3
    Ja sam nova pa ako mozes pogledaj moj blog, znacilo bi mi tvoje misljenje <3 <3 <3
    darkdiaryd.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  15. Srecan prvi blogorodjendan draga! ♥♥ (sa malim zakasnjenjem :D) Nadam se da ces ih proslaviti jos punoo, punoo! ♥ Iskreno obozavam tvoj blog i na njemu uvek ima nesto zanimljivo, tako da ti zelim da se i ove naredne godine ne promenis! ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - storytime iz Grcke! ♥

    ОдговориИзбриши
  16. Srecan prvi rodjendan i puno srece u buducnosti! :)

    P.S.U toku je giveaway na mom blogu,poklanjam jednu personalizovanu ilustraciju pa ako si raspolozena ovim putem zelim da te pozovem da pogledas i ako si zainteresovana da se prijavis :) Dotted with hearts by Jvncc

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови